Gå til innhold

Xfx eller Evga eller Saphire Radeon

Anbefalte innlegg

bare lurte på hva jeg skulle velge mellom disse:

Sapphire Radeon HD 4870 512MB GDDR5 PCI-Express 2.0, 2xDVI, HDMI, HDCP, Lite-Retail denne får jeg med pcen

XFX GeForce GTX 260 896MB PhysX CUDA PCI-Express 2.0, "BLACK", 2xDVI, HDMI, Core 216, FARCRY2, 666Mhz, 55nm koster 300 mer enn den jeg får med.

EVGA GeForce GTX 260 896MB PhysX CUDA PCI-Express 2.0, "Superclocked" 2xDVI, HDCP, Core 216, Graphics Plus, 55nm. koster 100 kroner mer enn den jeg får med.

skal brukes til gaming.

har ikke veldig mye peiling på skjerm kort så er glad for all hjelp =)

Endret av bamsemumss
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta en av 260'ene. Jeg ville gått for xfx, for jeg har hatt mangen av kortene deres og har aldri hatt noen problemer. begge har livstidsgaranti, så du kan engentlig bare ta det du syns ser finest ut :p

De vil slå 4870'en på de fleste områder.

Eller så kan du jo kjøpe gtx 275. De er jo ikke så mye dyrere en 260. :)

Edit: liten skrivefeil :)

Endret av Mallarmist
Lenke til kommentar

men til trådstarter så ville jeg valgt GTX260 av de du nevnte der. men hvis du har litt mer penger så ville jeg valgt GTX 280, det er en del bedre en begge du nevner. men for all del ikke kjøp ati radeon 4870.

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
men for all del ikke kjøp ati radeon 4870.
Hvorfor ikke det er gode kort. Selv om 1gb versjonen er og foretrekke ... Eneste fordelen med 260 må jo være cuda som ikke er tatt til noe fornuftig bruk enda. Nvidia 260 er gode kort det og da så det er sagt...
Lenke til kommentar

Og hva med Radeon HD 4890? SKal den brukes til gaming, så er dette et uber skjermkort.

Når det gjelder CUDA, så har AMD/ATI også en slik funksjon. Tar jeg ikke feil, så blir det på den røde siden kalt Stream. Når det gjelder PhysX, så har AMD/ATI ikke noe å stille opp med enda. Men AMD/ATI vil sammen med Havok inkludere PhysX til sine Radeon skjermkort i løpet av dette kvartalet.

http://www.theinquirer.net/inquirer/news/6...hysics-argument

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...