kjonix Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Syntes www.gympartner.no virket som en spennende tjeneste. Noen som har prøvd denne? Virket mer riktig for meg enn vektklubb.no, men vet ikke hvorfor? :-) Kanskje kommer jeg endelig i gang med treningen nå da! :-) Lenke til kommentar
Nash Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Trenger du virkelig dette? Skal ikke mer enn noen søk på feks treningsforum.no før du får en god trening og kostholdsplan. Hvis du vil ha "oppfølging" kan du få opp en treningslogg her, hvor andre kan se og kommentere øktene dine. Gratis er det også Lenke til kommentar
kjonix Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Si hva du vil, men for meg funker dette så langt som en drøm! :-) Det er noe med det å ha en forpliktelse til å trene. Kort tid etter at jeg meldte meg inn fikk jeg tilsendt personlig tilpasset treningsprogram, kostholdsplan og treningsdagbok som jeg rapporterer inn hver uke og følges opp på! Imponert over hvordan planen var tilpasset ryggskaden jeg meldte fra om... Helt i tråd med hva fysioterapauten snakket om...og veldig ulikt hva treningsveiederen på SAST mente jeg burde fokusere på... Lenke til kommentar
Nash Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hehe, var bare my 2 cents Men har hørt at treningsveiledere på SATS skal være ganske inkompotente. At de gir skumle 3splits på smithmaskiner Lenke til kommentar
kjonix Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Hei! Fikk lyst til å svare på min egen tråd her som jeg kommer over når jeg googlet nå! Har vært medlem av Gympartner et drøyt år nå og er kjempefornøyd. Nå har de nettopp freshet opp websidene og lansert nye tjenester. Absoulutt verdt et forsøk i disse tider med nyttårsforsetter som brytes år etter år...:-) Sjekk Gympartner Endret 27. desember 2009 av kjonix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå