fugletiteren Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 jeg er iritert over at noen ringer å bare kødder. finnes det en måte å finne ut hvem som ringer deg? Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 jeg er iritert over at noen ringer å bare kødder. finnes det en måte å finne ut hvem som ringer deg? Nei, ikke annet enn sporing.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 jeg er iritert over at noen ringer å bare kødder. finnes det en måte å finne ut hvem som ringer deg? Teleselskapene sitter med all info, så skal du vite det må du kontakte de.. men den infoen får du vel neppe uten politiet innblandet Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 (endret) ok. er ikke så farlig.... takk for alle svar Endret 8. april 2009 av fugletiteren Lenke til kommentar
Agent 47 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Bruker du Nokia? Hvis ja så så kan du teste dette programmet som heter "Advanced Call Manager"... Ved hjelp av den kan du blokkere de som ringer deg fra skjult nr... http://www.nokia.no/support-og-programvare...e66/programvare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå