Hr. H Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Hei, Jeg skal starte på nytt studium til høsten og vil gjerne bytte ut min nåværende og uendelig lite funksjonelle mobil. Egenskaper jeg ser etter: gode, oversiktlige kalender- og notatfunksjoner epost og internett. stor skjerm og oversiktlige menyer. En egenskap jeg ser spesielt etter er at den skal være enkel å skrive med da epost og notater vil bli brukt flittig. Jeg vet at PDAer og smartphones fokuserer på dette og det er derfor jeg har lyst å prøve noe slikt. Likevel, om noen har andre forslag er det bare å komme med de. Det er ikke nødvenidg med siste års modell. Om noen har forslag til, eller enda bedre; erfaringer med telefoner som har god funksjonalitet innen områdene jeg nevner blir jeg meget glad. På forhånd takk(: EDIT: Noe jeg ikke er på utkikk etter er ren touchscreen (ala iphone). Skal det være touch må det være tastatur til skrving, eller i det minste ei penn. Endret 8. april 2009 av Håvard2 Lenke til kommentar
Haffiducki Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg ville tatt en titt på Nokia E71 den har en passe stor skjerm, er tynn og er en Epostmobil Lenke til kommentar
Hr. H Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Takk for forslaget! Ser at Amobil faktisk anbefaler den i testen sin og greier. Har du noe erfaring med den selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå