Kluvert Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Hei Igår skjedde det første gang. Først fikk jeg bare mange rader med 5 striper over alt,restarta,ad helt fra begynnelsen er det noe ekstra tegn,piler, og tall så starter windows og kommer disse her stripene.Vinduene flyttes tregt som jeg mangler drivere(jeg har slettet og installert kortet på nytt,prøvd siste drivere og de gamle fra cd'en) Er det skjermkort som er defekt? Det er GeForce 8800 GTX 768 MB. Det problemet forsvinner og plutselig dukker opp igjen, klarer ikke merke hva er grunnen, har ventet til kortet ble kjølt ned,trodde det var på grunn av at den ble for varm men nei...noen som vet hva det er? Endret 8. april 2009 av Kluvert Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Vet du hvor varmt kortet blir? Fjernet støv fra kjøleren? Bare å droppe driveren fra CD-en legg inn siste fra Nvidia.com. Eneste måten å være helt sikker er å prøve kortet i en annen maskin. Men om du får opp disse tegnende under post er det nesten 100% sikkert skjermkortet som er gåent. Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Vet du hvor varmt kortet blir? Fjernet støv fra kjøleren? Bare å droppe driveren fra CD-en legg inn siste fra Nvidia.com. Eneste måten å være helt sikker er å prøve kortet i en annen maskin. Men om du får opp disse tegnende under post er det nesten 100% sikkert skjermkortet som er gåent. Den pleier å kommer opp i 60 gader,men jeg ikke sett på det i det siste,og støv,det litt støv p den, kan jeg bruke børstet eller hva anbefalles det med tanke på elektrositeten...? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Beste er vel trykkluft. 60 Grader er da ikke varmt... Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Beste er vel trykkluft. 60 Grader er da ikke varmt... Har en sånn flaske gass "The original compressed-gas duster" brukte den for fjerne støv fra tastaturen. Går det med den? Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Det er heller ikke mye støv i kjøleren...ohh hva kan det være...den koster jo også litt Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Har et lignende problem med mitt 8800 GTS nå. KOm opp masse sånne lignende striper som du viste over (ikke heelt like riktignok) når jeg starta opp spill osv. men nå får jeg ikke i gang maskina i det hele tatt... Snakka med pc-teknikeren på jobben, som var rimelig sikker på at skjermkortet er gåent. Så jeg sender inn mitt til reklamasjon hos komplett nå Lenke til kommentar
Cleaf Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Kan jo være strømforsyningen? Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Har et lignende problem med mitt 8800 GTS nå. KOm opp masse sånne lignende striper som du viste over (ikke heelt like riktignok) når jeg starta opp spill osv. men nå får jeg ikke i gang maskina i det hele tatt... Snakka med pc-teknikeren på jobben, som var rimelig sikker på at skjermkortet er gåent. Så jeg sender inn mitt til reklamasjon hos komplett nå uv den er jo kjøpt i 2007 og ikke i komplett,hva kan jeg gjøre da?... Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Så lenge det er under 2 år siden du kjøpte det, så har du fremdeles reklamasjonsrett på kortet. Så du kan bare returnere det til den butikken du kjøpte det. (Sålenge butikken er norsk vel og merke, er den utenlandsk må du nok ta kontakt med produsenten av kortet og håpe på garanti) Men send en mail til butikken du kjøpte det fra, og forklar situasjonen, så forklarer nok de deg hvordan du skal gå frem:) Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Så lenge det er under 2 år siden du kjøpte det, så har du fremdeles reklamasjonsrett på kortet. Så du kan bare returnere det til den butikken du kjøpte det. (Sålenge butikken er norsk vel og merke, er den utenlandsk må du nok ta kontakt med produsenten av kortet og håpe på garanti) Men send en mail til butikken du kjøpte det fra, og forklar situasjonen, så forklarer nok de deg hvordan du skal gå frem:) Finner ikke kvitering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå