Smokin-Storm Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hei godtfolk! Jeg har prøvd og kontakte Samsung angående importering av en modell som ikke har kommet til Norge, og neppe gjør det. Har ikke fått noe svar på en god stund, men lurer allikevel på om det er mulig for f.eks Samsung å kunne sende en bestilling på en telefon jeg vil ha, via et lager i utlandet? Noen som har erfaringer med dette? Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Først, av ren nysgjerrighet, hvilken modell er det snakk om? Jeg ser ikke for meg at dette er noe Samsung i Norge ønsker å bruke tid og penger på, og jeg tror heller ikke at det er en bedre løsning enn å skaffe telefonen via andre kanaler. Det finnes en hel rekke internasjonale nettsider som sender telefoner til Norge og i tillegg har man eBay o.l. Lenke til kommentar
Agent 47 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Først, av ren nysgjerrighet, hvilken modell er det snakk om? Jeg ser ikke for meg at dette er noe Samsung i Norge ønsker å bruke tid og penger på, og jeg tror heller ikke at det er en bedre løsning enn å skaffe telefonen via andre kanaler. Det finnes en hel rekke internasjonale nettsider som sender telefoner til Norge og i tillegg har man eBay o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå