Crizpy Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Skjermkort: radeon HD 4870 OS: winxp sp3. Jeg formaterte pcen og la inn driverne, men skjermen blir bare svart etter at windows har starta. Den skifter litt mellom digital og analog først, så er det bare ingenting. Jeg har installert gammle drivere og sånn, men ingenting virker. Starter jeg deretter i safe mode, og avinstallerer driverne, så funker det igjen. Noen som har vært borte i noe lignende O_o Bare kluss med pcen nå :S Lenke til kommentar
cartoon Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Kan du gå inn i safe mode og prøve å sette den til en bestemt oppløsning. Feks 1024x768 og ta en reboot tilbake i vanlig windows. Fungerte på en gjenstridig LCD skjerm jeg hadde en gang i tida. Lenke til kommentar
Crizpy Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Har prøvd, fungerer desverre ikke :-( Lenke til kommentar
cartoon Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Har du en annen skjerm/LCD/Plasmatv tilgjengelig. Det kan være at en av disse enhetene kan klare oppløsningen/oppfriskningshastigheten som ikke din vanlige monitor ikke klarer. Verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Crizpy Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Fungerer faktisk på tven min, ja. Men kan jeg gjøre noe med instillingene for å få pcskjermen til å fungere? Litt kjipt å surfe på en 40" tv. Lenke til kommentar
Crizpy Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Oi, der funka det brått helt uten videre =) Virker som det hjalp å plugge i en annen skjerm. Tusen takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå