Gå til innhold

[X360] FIFA09 Champions League (BETA)

Gjest Slettet-EIV2CS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel egentlig PES gutt, men Fifa09 har komt seg såpass at jeg har gitt det en sjangse. Imorgen på dagtid passer bra for meg.

Er det bare slik det funker? Man blir venner på live, spiller en kamp? Trodde det var en turnering man kunne være med i- i fifa jeg.

Lenke til kommentar

TomHel: Jeg kan spille rett etter CL-kampen ikveld, eller rett etter CL kampen i morgen. Ellers er det ikke sikkert jeg kan spille før helga på dagtid. Når passer det for deg da? Kunne hvert greit å avtale ett tidspunkt slik at vi kan bli ferdig med gruppa vår..:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Davy Wathne oppfører seg faktisk som en komplett idiot i TV2-studioet nå. Skjønner godt at han er frustert, men.

TomHel: Kan ikke spille før CL-kampen idag. Ut å sparke ball i finværet istedet for..hehe

Har ikke vært på pcen før nå idag.

TomHel: Jeg kan spille rett etter CL-kampen ikveld, eller rett etter CL kampen i morgen. Ellers er det ikke sikkert jeg kan spille før helga på dagtid. Når passer det for deg da? Kunne hvert greit å avtale ett tidspunkt slik at vi kan bli ferdig med gruppa vår..:)

Trådløst internett er litt defekt nå, men om jeg får det opp igjen, så tar vi det etter CL-kampen i morgen. Vi ser det an.

Lenke til kommentar
Det virker, da sier vi 15 min etter United-kampen? Må bare se litt av elendigheten selv. (Fjørtoft & co)

Da har vi en deal.. bare invite når du har fått nok av fjørtoft & co du..hehe.. jeg logger nok på umiddelbart etter kampen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...