banansplitt™ Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Vel. Jeg kan ikke akkurat si det samme, men. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Ikke jeg heller. oegranslo, Moutinho; er dere der? Godta friend requesten min på Xbox Live, så spiller vi. GTet mitt er LifeenderZ310. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Reklame, er du tilstede? Vil gjerne få spilt ferdig. Uansett kan vi ta en oppdatering på tilstanden i gruppene. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Keen på å få spilt ferdig kampene mot Reklame jeg også! Er jo videre allerede, men greit å bli ferdig med det, veit ikke helt om jeg får tid før torsdag denne uka, evt til helga. Lenke til kommentar
skoms Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 TomHel: Ska vi ta våre kamper idag?? Passer utmerket ikveld mellom kl 19:00 og 20:30.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Kan svare på det når jeg vet når fotballtreninga idag er. Lenke til kommentar
Reklame Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Her er jeg! Hvordan fungerer dette? Har akkurat satt i Fifa09 nå faktisk! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Kan vi få satt en frist? Slik at jeg og Tobbe slipper å måtte vente i evigheter på å få spilt kampene våre. Det er jo nesten 3 døgn siden begge våre motstandere var pålogget på diskusjon.no! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Fristen er førstkommende søndag 23.59. Så, antar det blir walkovers om folk ikke møter. Lenke til kommentar
skoms Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 TomHel: Kan ikke spille før CL-kampen idag. Ut å sparke ball i finværet istedet for..hehe Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Er du helt ny på Live og FIFA eller Reklame? Hva er gamertagen din? Jeg får ikke spilt før til torsdag, evt på dagen i morgen. Lenke til kommentar
Reklame Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Er vel egentlig PES gutt, men Fifa09 har komt seg såpass at jeg har gitt det en sjangse. Imorgen på dagtid passer bra for meg. Er det bare slik det funker? Man blir venner på live, spiller en kamp? Trodde det var en turnering man kunne være med i- i fifa jeg. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Spiller bare enkeltkamper på Live. Da kan vi jo avtale nærmere i morgen da. Nå er det kamp!! Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Det står at det er en ledig spot? :| Men det er vel ikke det Jeg skulle vært tidligere ute. Lenke til kommentar
skoms Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 TomHel: Jeg kan spille rett etter CL-kampen ikveld, eller rett etter CL kampen i morgen. Ellers er det ikke sikkert jeg kan spille før helga på dagtid. Når passer det for deg da? Kunne hvert greit å avtale ett tidspunkt slik at vi kan bli ferdig med gruppa vår.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Davy Wathne oppfører seg faktisk som en komplett idiot i TV2-studioet nå. Skjønner godt at han er frustert, men. TomHel: Kan ikke spille før CL-kampen idag. Ut å sparke ball i finværet istedet for..hehe Har ikke vært på pcen før nå idag. TomHel: Jeg kan spille rett etter CL-kampen ikveld, eller rett etter CL kampen i morgen. Ellers er det ikke sikkert jeg kan spille før helga på dagtid. Når passer det for deg da? Kunne hvert greit å avtale ett tidspunkt slik at vi kan bli ferdig med gruppa vår.. Trådløst internett er litt defekt nå, men om jeg får det opp igjen, så tar vi det etter CL-kampen i morgen. Vi ser det an. Lenke til kommentar
skoms Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Bare gi beskjed du TomHel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jobber på spreng, men jeg håper jeg har den til i kveld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Det virker, da sier vi 15 min etter United-kampen? Må bare se litt av elendigheten selv. (Fjørtoft & co) Lenke til kommentar
skoms Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Det virker, da sier vi 15 min etter United-kampen? Må bare se litt av elendigheten selv. (Fjørtoft & co) Da har vi en deal.. bare invite når du har fått nok av fjørtoft & co du..hehe.. jeg logger nok på umiddelbart etter kampen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå