Eriqo Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Berbashow, er du klar for en match? Kontakt meg her eller på Xbox LIVE. GT: Eriqo Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg skulle hatt en kamp mot Berbashow selv, pm, live ja du vet når det passer, jeg blir ikke her på forum veldi lenge til, skal spille meg inn igjen Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg skulle hatt en kamp mot Berbashow selv, pm, live ja du vet når det passer, jeg blir ikke her på forum veldi lenge til, skal spille meg inn igjen Vi kan godt ta kamp nr 2 nå, hvis du har tid? Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg skulle hatt en kamp mot Berbashow selv, pm, live ja du vet når det passer, jeg blir ikke her på forum veldi lenge til, skal spille meg inn igjen Vi kan godt ta kamp nr 2 nå, hvis du har tid? jeg har tid, skal bare inn å spille en trenings kamp først Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 "skomscarzas AlxndR17" Skal vi spille ikveld? Passer ikke akkurat nå, men hva med 21.00? Tror ikke det passer kl. 21:00 for min del. Har avtalt å spille sikkelig fotball da. Men du finner det ut når du logger på om jeg er tilgjengelig eller ikke.. Men kan spille igjen fra 00:00 og utover. For da slukkes næmlig lyset på kunstgresse..hehe Kan jo sjekke, men vi sier rundt 00:00 da. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Da var kampene mellom Points og meg ferdigspilt, og de endte slik: Points 3 - 0 Tobbe Tobbe 4 - 4 Points Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Kamp 1: Points 3-0 Tobbe777 Kamp 2: Tobbe777 4 - 4 Points Forbanna feigt å score mål mens jeg skifter batterier i controlleren, noe som fratar meg alle poengene. Men skal klare å komme videre på tross av det. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 ErlendRU 2 - 1 Cyclonia Hadde 3 (eller 4?) skudd i tverrliggeren og ett mål annulert for offside, så burde avgjort mye tidligere føler jeg.. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Forbanna feigt å score mål mens jeg skifter batterier i controlleren, noe som fratar meg alle poengene. Cry me a river! Hvorfor ville du ikke spille straffekonken, forresten? Endret 12. april 2009 av Tobbe777 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Én ting er hvis jeg hadde ledet og du ikke ville miste tid. Men når du leder, jeg trykker på pause, løper ned og henter batterier og kommer opp til at du har fratatt meg ballen på egen halvdel og løpt opp og scoret er det forbanna irriterende. Vinner ingen fair play-priser ihvertfall. Forbanna feigt å score mål mens jeg skifter batterier i controlleren, noe som fratar meg alle poengene. Cry me a river! Hvorfor ville du ikke spille straffekonken, forresten? Fordi gruppespillskamper ikke har ekstraomg. + straffer. Lenke til kommentar
skoms Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Ska vi kjøre unna kampene våre AlxndR17?? Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jada, jada. Det var nok ikke det mest sportslige jeg kunne funnet på. Sorry. Tror nok du kommer deg videre fra gruppa uten store problemer uansett. Og vi kunne jo spilt straffekonken bare for moro skyld, da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Ska vi kjøre unna kampene våre AlxndR17?? Jeg er med om 15min? Normalt skulle en tro at kampen blir pauset om en blir ufrivillig handycapet. Vi prøver å ha litt folkeskikk/fairplay, dette er ikke NM eller noe. Så har vi det ute av verden. Lenke til kommentar
skoms Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Ska vi kjøre unna kampene våre AlxndR17?? Jeg er med om 15min? Ok da sier vi det. Alex får jeg ikke kontakt med så vi kan ta kamp.. bare invite når du er klar:) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Cyclonia 0 - 2 ErlendRU Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Oppdaterer hver kveld, om det har blitt spilt kamper, ellers så blir det så mye stress Lenke til kommentar
skoms Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Når det gjelder batteribytter og fair play, så er det opp til hver enkelt å sørge for att de har utstyr som er oppe og går. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Ja, det er det, men om telefonen ringer, så må du nesten løpe og hente den. Jeg inviterer om 5min. Endret 12. april 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Når det gjelder batteribytter og fair play, så er det opp til hver enkelt å sørge for att de har utstyr som er oppe og går. Man merker ikke at batteriet er tomt før det går. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Når det gjelder batteribytter og fair play, så er det opp til hver enkelt å sørge for att de har utstyr som er oppe og går. Man merker ikke at batteriet er tomt før det går. Jo, det blinker på kontrollen. Edit: Det gjør hvertfall det på min. Endret 12. april 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå