Reklame Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Vi er to karer som garantert er med! Men vi er ikke med før etter påske! Lenke til kommentar
carzas Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Kunne tenkt meg å være med sjæl, er dog ikke hjemme før søndag kveld. GT: Carzas Lenke til kommentar
oegranslo Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg er med! GT: superteiN Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hvis turneringen starter etter påske er jeg med! Gamertag: mariuspn Lenke til kommentar
AlxndR17 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg er gjerne med. Jeg er med både etter og i påsken. Gamer tag: AlxndR17 Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg er med Gamertag: Aiwarikiar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Da er alle så langt lagt til. Mangler en person nå. Bra at vi har fått med så mange folk. Dere må gjerne begynne legge til hverandre på Live. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Meld meg på om det er plass. Dalglish22 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Trekning pågår... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Gruppe 1 Tobbe777 oegranslo Moutinho Points Gruppe 2 Eriqo BERBASHOW Dalglish LuckyNr7 Gruppe 3 TomHel skoms carzas AlxndR17 Gruppe 4 ErlendRU Reklame Cyclonia Bagh Endret 11. april 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Fett, når starter vi? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 HAHAHAHAHAHAHA. Gruppespillet spilles når folk har tid, avtal her eller på pm om det er mer oversiktlig. Kampene skal være ferdigspilt førstkommende søndag 23:59. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Og vi kjører full pakke med hjemme- og bortekamper? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 To oppgjør, men hvem som inviterer har ingenting å si. Om poeng er likt, så går det på inbyrdes oppgjør ovenfor målforskjell. Lenke til kommentar
skoms Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 TomHel: Lager du gruppetabell og oppdaterer gruppene etterhvert som resultatene strømmer inn?? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Eriqo, Berbashow, Luckynr7, gi meg gamertag, eller legg til Dalglish22, evt send meg pm for msn, slik at vi kan planlegge kampene Edit : Jeg og Eriqo spiller kampene våre i dag Evt ikke, når vi inviter hverandre, kommer det "This game session is no longer available" Noen som aner hva det er? Endret 12. april 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Nå er det trøbbel i tårnet.. HVER gang jeg og Dalglish22 skal spille, kommer det sånn "Dette spilløkten er ikke lenger tilgjengelig"... HVA ER GREIA???? Er ikke så rutinert online.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Nå er det trøbbel i tårnet.. HVER gang jeg og Dalglish22 skal spille, kommer det sånn "Dette spilløkten er ikke lenger tilgjengelig"... HVA ER GREIA???? Er ikke så rutinert online.. Det har nok med NATen å gjøre. Sett opp en online be a pro match. Private session. Så inviterer du Dalglish og spiller der. Det skal funke. Velg "any role" eller hva det står når man velger spiller, så får man spilt som hele laget. Eneste forskjellen er at man har en status bar nederst. Jeg kan sikkert spille i dag, morgen og stort sett hele uka! Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Eriqo, Berbashow, Luckynr7, gi meg gamertag, eller legg til Dalglish22, evt send meg pm for msn, slik at vi kan planlegge kampene Edit : Jeg og Eriqo spiller kampene våre i dag Evt ikke, når vi inviter hverandre, kommer det "This game session is no longer available" Noen som aner hva det er? jeg er klar idag, bare å si fra her, har blitt litt opphengt i rydding i leiligheten, men jeg skal legge deg til om ikke så lenge, så er det bare å invitere meg når du er klar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå