banansplitt™ Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Kan muligens spille på kveldene nå til helga. Men ikke i kveld da, av naturlige årsaker. Hvorfor er det så naturlig? Jeg tenkte jeg skulle være loner i kveld. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Kan muligens spille på kveldene nå til helga. Men ikke i kveld da, av naturlige årsaker. Hvorfor er det så naturlig? Jeg tenkte jeg skulle være loner i kveld. Fordi det er natt til 1.mai og jeg er russ, ganske enkelt og greit i grunn. Svakt av deg. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg gidder ikke kaste bort mer tid på Tryvann, og da er det ikke mange andre alternativer. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg gidder ikke kaste bort mer tid på Tryvann, og da er det ikke mange andre alternativer. Var det så dårlig? Hørte det var ræv på fredag og ganske bra på lørdag forrige helg. Lættis at dere ikke har noe mer lokale greier da.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Og da skal jeg henge med alle 12-13-åringene på rusfritt arrangement? Nei alle er jo på Tryvann. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg kan ikke spille idag,eller imorgen før kvelden. På lørdag blir jeg en god del opptatt med andre ting, så det hadde vært fint visst jeg hadde fåt spilt mange av kampene mine i morgen kveld Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Kan muligens spille på kveldene nå til helga. Men ikke i kveld da, av naturlige årsaker. Bagh, Berbashow og Eriqo er dere i live? Joda. Har mulighet til å spille på dagen fredag og etter kl. 14 på lørdag. I kveld og søndag er uaktuelt. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg får kanskje til å spille i helga! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 DA kan vi jo satse på å få ferdig en del av kampene i dag og i løpet av helga da? Jævlig redusert nå. Natta! Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg er klar til å spille nå. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Skulle til å skrive det samme. Kan spille utover kvelden i dag. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Da har jeg spilt mine to kamper mot Cyclonia, og jeg tapte begge to fortjent, selv om jeg var jævlig uheldig som ikke scoret både ett og to mål i den siste. Tobbe 0 - 3 Cyclonia Cyclonia 2 - 0 Tobbe Lenke til kommentar
Cyclonia Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Points 3 - 1 Cyclonia Cyclonia 4 - 1 Points Takk for kampene Points Lenke til kommentar
skoms Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Trekker meg herved ifra tuneringen da aktiviteten er så laber at 200 meter sprint for snegler er en fartsfylt og spennende afære i forhold. Jeg synes det er amatørmessig av dere som melder dere på, men ikke gidder å spille noen kamper i uka.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå