Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ser deg på live. Lenke til kommentar
skoms Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Kamp 1: TomHel vs Skoms: 2-3 Kamp 2: Skoms vs TomHel: 5-1 Kunne fort ha blitt flere mål i begge kampene. Til begge to. To gode kamper. Jeg er fornøyd, men spørs om TomHel er enig;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Man er aldri fornøyd når man taper Tja, 2-3 så får du i hvertfall et drittmål, hvor jeg sentrer ballen til deg. Kan jo egentlig ikke klage siden du er ineffektiv som faen og bommer på åpent mål, to ganger på rad. Jeg var ikke helt venn med kontrollen, og hadde egentlig ikke forventet noe annet siden det har gått over halvannen uke siden sist kamp. På 3-1 så hadde jeg gitt opp, var ikke akkurat konsentrert om selve kampen. Alt i alt har jeg ikke noe annet å skylde på enn lite trening, for man kan jo se at jeg har potensial til å slå deg i gruppespillskampene. Begynner ikke å grine om jeg ryker, for det blir sikkert ikke ferdigspilt uansett Lenke til kommentar
skoms Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) hehe, at jeg er inefektiv er jo ikke til å stikke under en stol. Var vel noen i stolpene også. For min del så prøvde jeg ny formasjon. Tror jeg skal sattse på denne, selv om jeg sliter litt bak mot slikt bakromsspill du driver med:) Her er en enkel og primitiv utgave av tabellene så langt. Duger til Bagh fikser noe bedre. Håper vi får spilt ferdig. De som er her får ta i ett tak for å få spilt sine kamper. Send melding over xbox-live til de som er med. I tilfelle de har glemt dette forummet. Endret 28. april 2009 av skoms Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Det med å rygge er ganske effektivt mot meg, siden jeg omtrent aldri prøver på avslutning før jeg er sikker på mål, ca 16m. Men du kom jo ikke til så mange andre sjanser enn innlegg og "småtabber" fra meg. Du vil slite mot etablert forsvar. Jeg hadde prøvd en annen formasjon, men det er opp til hver enkelt Det fungerer fint det, gjerne permanent for min del, det enkleste er ofte det beste. Endret 28. april 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
skoms Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Nå er innlegg en del av min taktikk, da jeg scorer mye mål på det. du lå i forsvar i 90%av tiden, så jeg føler jeg fikk litt trening på det denne kampen. Jeg blir fort ivrig, Og må lære å roe ned å ta sikre passninger. Tror denne formasjonen kan være genial om jeg lærer å beherske den. Kanskje noen småjusteringer helt der fremme. Men det finner vi ut av. Men har faktisk vunnet 8 av 7 mot random motstand på live de siste dagene med denne taktikken (ja, jeg fører statestikk:) Ellers synes jeg å huske at jeg tapte så det sang sist vi møttest, så noe er da riktig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Tror du må slutte med statestikken om du har vunnet 7 av 8 Jeg utfordrer deg til en uoffisiell omkamp, til helga, da er jeg tilbake i form. Lenke til kommentar
skoms Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Blir med jeg. Bare invite når du ser jeg er online.. Vel, nå er jo ikke statestikker annet enn historie, så de har jo null betydning for de neste åtte. Men kommer tapene på rekke og rad, så må vi finne ny formasjon. Lenke til kommentar
skoms Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Kamp 1: AlxndR17 vs Skoms: 3-1 Kamp 2: Skoms vs AlxndR17: 1-2 Ikke mye å si om disse kampene. Alex var klart best i første kamp, mens noe gjevnere i andre. Lenke til kommentar
AlxndR17 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Det var ganske jevnt i første kampen også, men er enig at det var mer jevnt andre matchen. Kunne fort blitt 2-2. Lenke til kommentar
skoms Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Her er forresten en liten oppdatering av tabell sålangt. obb Tobbe og points. Er dere i live eller? Vennligst kom med forslaf når kampene våre kan spilles... Endret 29. april 2009 av skoms Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg er i live, men kan naturligvis ikke spille noen kamp i kveld. I morgen kan jeg kanskje spille tidlig ettermiddag. Lenke til kommentar
skoms Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg er i live, men kan naturligvis ikke spille noen kamp i kveld. I morgen kan jeg kanskje spille tidlig ettermiddag. Skjønner, CL og Man U er hellig. Må isåfall bli tidlig ettermiddag. Kan kanskje lure meg til å spille mellom klokka 15:30 og 16:30. Eller opptatt i hele morgen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Skal snakke til Points på msn jeg. AlexndR, skal vi spille i morgen. Jeg er 99,8% sikker på at du vinner, for jeg har ikke spilt på evigheter, og du er best med mindre jeg er i toppform. Har kamp i helga så jeg rekker ikke å komme i form da heller. Jeg får heller skjerpe meg i neste turnering. Lenke til kommentar
AlxndR17 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Skulle gjerne, men blir borte fra torsdag il søndag, får se når jeg kan =/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Da vinner jeg på walk-over, siden jeg sansynligvis hadde vunnet uansett. Lenke til kommentar
AlxndR17 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Eller ikke, kan i morgen kveld, rundt 21:00 og på fredag fra rundt 12:00 til 15:00 eller noko =) Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg lever også, men hakke hatt tid pga. russetid osv. Men i morra er det Tryvann og da gidder jeg faen ikke så kan spille i morra. Lenke til kommentar
smartinder Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hvem er med i sluttspill 2? Og hvem av dere kan spille i kveld ? Eller imorgen formiddag? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Kan muligens spille på kveldene nå til helga. Men ikke i kveld da, av naturlige årsaker. Bagh, Berbashow og Eriqo er dere i live? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå