Gå til innhold

[X360] FIFA09 Champions League (BETA)

Gjest Slettet-EIV2CS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

HELVETE!

Leder 1-0, men klarer å slå feilpasning i eget felt, også på det andre så skal Vidic til å takle mens Rio ligger i sikring rundt midtbanen. Xboxen skifter selfølgelig akkurat til Rio, og dermed kan han løpe forbi en liggende Rio. Satan så utur jeg har hatt denne turneringa.

Ble 3-1 disfavør meg.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Leder 2-1 til pause, frispark fra Ronaldo :)

Endte 6-2 :D

Er spesielt fornøyd med når han kaster ballen rett til meg på 5m, også selvmålet til Evra etter 89min (meg). Ser du, Daglish, er ikke helt ueffen på frispark, som dere også så fra Thorstein Helstad.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Kamp 1: TomHel vs Skoms : 1-3

Kamp 2: Skoms vs TomHel: 2-6

Kamp 1: TomHel tok ledelsen, men måtte se se slått tilslutt;)

Kamp 2: Igjen tok TomHel ledelsen. Både 1-0 og 2-1 i første omgang. Andre omgang var en katastrofe for min del. Ronaldo rant igjennom ett hjelpeløst forsvar. Det stod raskt 6-1. Han scoret tilogmed et selvmål på slutten..hehe

Gode kamper:) Takk for kampene;)

Endret av skoms
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Ja, jævlig surt selvmål, stolpe, Evra, inn :p Har en "enten eller" spillestil. Blir som regel storseier eller at jeg omtrent ikke har sjanser.

Carzas, når passer det for deg? Jeg er ikke hjemme før halv sju i morgen, så rundt 19-23 passer ypperlig. Har forsåvidt ikke planer på fredagskveld/natta.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

3 av målene du fikk i kamp 2 va pga tabber av meg. Men du satte de imål. Bra gjort. Jeg er fornøyd med første gruppespill. Kom meg greit videre. Gleder meg til neste gruppespill. Så er det opp til TomHel og Carzas om hvem som tar den siste plassen...hehe

Lykke til begge to

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Ja, det var litt marginer, men jeg er som regel effektiv foran mål. Tror det var 9-12 på shots i andre kamp, så det var ikke like mye overkjøring som resultatet kan tilsi. Følte dog jeg hadde god kontroll. Trodde at jeg hadde spilt mot Carzas, og måtte ta deg på målforskjell eller noe, derfor jeg gamblet sånn :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Da går den med høyest poengsum inn som lucky looser vel. Faen så dårlig oppmøte det er nå. Skjerp dere.

ER DU DØD, CARZAS?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Sorry TomHel, ble mye festing denne helgen, er ut igjen i morgen, kan du mellom 14-17 eller?

Jeg er muligens hjemme til 16. Jeg kan gi beskjed rund den tid, regner med at vi kan spille rundt 5.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...