Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Godkveld, Kjell. Vi har nå hatt etpar Fifa-cuper med blandet hell, men det har da for det meste gått fint. Her er SuperCup I og SuperCup II. Denne ganger hadde jeg tenkt at vi kunne ta steget lenger, altså gruppespill, før utslagsrundene begynner. Dette blir akkurat som CL. Jeg er fortsatt i planleggingsfasen, og tar gjerne imot tips og innspill. Forslag: *Maks stjerner på lag. *UEFA-Cup *Kun landslag *Kun norske lag Oppsett: Gruppe 1-4, 4 lag i hver. De tre beste går videre til sluttspillet. Her deler vi opp to ligaer á 6 spillere. De fire beste i hver liga går videre til kvartfinalene (ranked). Etter kvartfinalene blir semifinalene trukket. Siden jeg vet at noen er treige i hodet her, så har jeg laget en veldig rask tegning, se vedlegg. For at de siste gruppespillskampene ikke skal være på kjøtt og flesk, kan du få poeng med deg inn i mellomrunden. Om det er noe dere ikke skjønner, så bare spørr. Om dere ikke liker det jeg har lagt nå, så trenger dere ikke være med. Skyt meg for at jeg prøver en ny vri. LETS FIFA 09! ------------------ Gruppe 1 Tobbe777 oegranslo Moutinho Points Gruppe 2 Eriqo BERBASHOW Dalglish LuckyNr7 Gruppe 3 TomHel skoms carzas AlxndR17 Gruppe 4 ErlendRU Reklame Cyclonia Bagh Påmeldte: 1. TomHel = tomhel 2. Points = potteplante 3. Tobbe777 = LifeenderZ310 4. Eriqo = Eriqo 5. LuckyNr7 = United2Fast 6. skoms = snikern 7. ErlendRU = ErlendRU 8. Moutinho = EvasioN92 9. oegranslo = superteiN 10. carzas = Carzas 11. Reklame x2 12. BERBASHOW = mariuspn 13. AlxndR17 = AlxndR17 14. Cyclonia = Cyclonia 15. Bagh = Aiwarikiar 16. Dalglish = Dalglish22 Endret 20. april 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg er med, men kan ikke spille før etter påske. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Noterer deg alikevell, så kan du eventuelt stå over til neste turnering, om vi begynner veldig snart. Tviler på at det går så fort da. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Kan hende det er mange andre som ikke har tilgang på Xbox i påsken, vettu, så jeg ville ikke regnet med å komme i gang med turneringen så snart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg vet, men jeg kjeder meg jævlig. Har vurdert litt mindre spots, men skitt au. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Er med, å vi gjerne starte imorgen alle vet hvilket lag jeg spiller med BTW: sticky Endret 7. april 2009 av LuckyNr7 Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) JEG ER MED! Med mindre cupen foregår onsdag,torsdag og fredag.. ETTER DET er jeg med. (hvis det er noe cup fortsatt) Endret 7. april 2009 av Eriqo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Done and done. Blir nok etter den tid du Lenke til kommentar
skoms Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg vil gjerne være med:) Sett meg opp... GT: snikern Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Glemte jeg å si at Liverpoolsupportere er nektet tilgang? Lenke til kommentar
Mortinho Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg vil gjerne være med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Du er med. GT? Endret 8. april 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
skoms Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Noen idé på når det hele braker løs? Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 GTet mitt er forresten 'LifeenderZ310' Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Noen idé på når det hele braker løs? Så fort som mulig når vi har fått tak i folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå