Evolutioner Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 har dere noen gang prøvd sulfur hexafluoride? har drit lyst og prøve det, hvor kan jeg få kjøpt det????? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 hva er det egentlig du planlegger å gjøre med det? inhalere det eller lage "båt" ala mythbusters? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 hva er sulfur hexafluoride? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 På norsk så er det svovelheksafluorid. En gass som har motsatt effekt av helium på stemmen. Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 bruke det på stemme Lenke til kommentar
1915 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 får man skikkelig mørk stemme da ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 får man skikkelig mørk stemme da ? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) høres tøft ut. og det hørtes ut som slow motion Endret 8. april 2009 av hahaa Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Tråden passer bedre inn under teknologi og vitenskap, og er derfor flyttet fra humor og hit. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 får man skikkelig mørk stemme da ? Hvorfor i alle dager har du stjålet avataren min? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 får man skikkelig mørk stemme da ? Hvorfor i alle dager har du stjålet avataren min? Fordi den var fin? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor får man skikkelig mørk stemme da ? Hvorfor i alle dager har du stjålet avataren min? Fordi den var fin? jeg stjal den ikke. viste ikke at han hadde den. men bytta Endret 9. april 2009 av hahaa Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 På norsk så er det svovelheksafluorid.En gass som har motsatt effekt av helium på stemmen. Urk. Det der ville jeg i såfall ikke inhalert, da det i motsetning til Helium blir liggende i bånn av lungene dine om du ikke får det opp. Dvs. at om du svimer av og ikke får pustet det ut, så farer ikke gassen ut og til værs av seg selv, men blir liggende der med mindre noen holder deg opp-ned i beina så det "renner ut". Tror det er argon som har noe liknende effekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå