Gjest Bare meg.. Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hei, mitt venstere øyet ligger bitte litt lenger opp på ansiktet mitt enn høyre. Det vises mest på bilder, og video, webcam, osv. Derfor liker jeg ikke bli tatt bilde av rett på ansikt. Man kan så vidt se det, hvis man ser i et speil. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre med det? Var ikke sånn da jeg var mindre. Er virkelig noe som plager meg til daglig.. :/ Lenke til kommentar
Northern_Comfort Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hvis du bare såvidt kan se det i ett speil, så er det neppe noe andre legger merke til. Det beste du kan gjøre er å lære deg å ikke tenke noe mer på det og bare leve videre.. : ) Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Nei, det er ikke noe du kan gjøre med det, det er slik du er skapt. Men hvis du ser etter på folks ansikter vil du se at det er like vanlig med usymetriske ansikter som symetriske. Det er ti og med en rekke kjente skuespillere og fotomodeller som har det. Det e ikke noe å skamme seg over. Lenke til kommentar
Gjest Bare meg.. Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Takk for oppmuntringen deres, det hjelper virkelig! Det er kanskje ikke så værst alikevel. Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå