Nesnitram Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Hvilke kampsporter kombinerer dans i sporten? Er veldig motivert til å begynne med en kampsport som XMA eller capoeira, men hvor i Norge kan jeg ta opplæring i dette? Er 14 år og bor i Bærum. Endret 8. april 2009 av Yohan Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Du har jo Capoeira. http://www.capoeira.no Endret 7. april 2009 av Midnight_walker Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 OK, hva med XMA? Finnes det opplæring i det? Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 finnes jo sånn music style innen kick boksing også ;D Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 finnes jo sånn music style innen kick boksing også ;D Men det blir vell ikke helt det samme kanskje? Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 OK, hva med XMA? Finnes det opplæring i det? Tror capoeira er større her i Norge enn det XMA er. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 OK, hva med XMA? Finnes det opplæring i det? Tror capoeira er større her i Norge enn det XMA er. Ja, vet at det finnes flere klubber i Norge, men er mest motivert til å begynne med Extreme martial arts. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Ja, forstår. Hadde vært artig å iallefall å ha prøvd ut. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Finnes det forumer eller lignende hvor man kan diskutere ulike triks? Tenkte at jeg kanskje skulle forsøke å lære litt på egenhånd Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Brukes seriøst XMA fortsatt som uttrykk? - Trodde omtrent alle gikk over til å bare kalle det triksing siden det ikke har noen "martial" relevanse. Misforstå meg ikke, det er digg å se på, det egner seg bare best til show og ikke kamp (seff). Men for all del, det er god trening så ikke la det stoppe deg. Fin hobby ved siden av en kampsport eller turn. Yohan, youtube svømmer over av triks - bare søk på det du vil lære; gainer, 360, 540, raiz osv. Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Brukes seriøst XMA fortsatt som uttrykk? - Trodde omtrent alle gikk over til å bare kalle det triksing siden det ikke har noen "martial" relevanse. Misforstå meg ikke, det er digg å se på, det egner seg bare best til show og ikke kamp (seff). Men for all del, det er god trening så ikke la det stoppe deg. Fin hobby ved siden av en kampsport eller turn. Yohan, youtube svømmer over av triks - bare søk på det du vil lære; gainer, 360, 540, raiz osv. Takk for informasjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå