Bruker-88036 Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Istedenfor å dra ut i det fine været vi hadde i dag så satt jeg og så gjennom noen bilder fra da jeg var på skutercross med mine nevøer. Jeg har satt sammen en liten serie. Hadde litt lyst å vise dem til noen, så da viser jeg dem til dere.. og lurer selvfølgelig på om noen mener noe. Endret 8. april 2009 av pybalto Lenke til kommentar
jim_smyth Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Fin skarphet i alle bortsett fra nr 3, som jeg også følte falt noe utenfor. Bilde 1,2 og 4 hadde fart i seg:) Og de hadde bra snitt også... Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 8. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Du har rett, alle er utsnitt av bilder. Jeg croppet bort det som forstyrrer, eller ikke passer inn. Jeg skal skrive dem ut i små bilder så nevøene som var med på crossen kan henge på veggen eller på oppslagstavla. Selv har jeg en klar favoritt i det første bildet, han som i snøføyka prøver å hente inn de andre. nr 191. Han er forsåvidt med i alle bildene bortsett fra det av den gule nederst. Ellers er jeg enig i at nr. 3 nok synes uskarp når jeg ser på det igjen. .... Og selvfølgelig takker jeg for kommentaren. Endret 8. april 2009 av pybalto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå