Tåka Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Er det noen som tror dette vil bli et bra spill? Jeg tror det jeg hvet ikke om det er tatt opp her tidligere men det ser ganske bra ut! 8) Det er mannen bak Wizardry serien og Wizard og Warriors D. W Bradley som lager det. http://www.heuristicpark.com/ Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Det har potensiale til tusen. Lenke til kommentar
baker Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Det ser unektelig pent ut, men god grafikk er ingen garanti. Vi får se, men i utgangspunktet minner det litt vel mye om Die By The Sword. Flashpoint baker, OUT! Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Synes ikke det så pent ut, jeg. Men gameplayet kan bli bra. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 Ja han var jo ikke så heldig med Wizard & Warriors selv om jeg likte spillet..men nå har han mere pengesterke firmaer bak seg så da kan det bli ganske bra håper jeg! 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå