joakimahj Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Hei, jeg er en gutt på 12 år og har problemer med og få skinnet av penisen, er det noen tips til hvorfor/ossen jeg kan få det til? Endret 7. april 2009 av joakimahj Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Begynn forsiktig å strekke og tøye på den. Dra den litt lenger ned hver dag, så skal den til slutt gli over. Ikke dra så det gjør vondt, men litt ubehag må du nok kjenne for å få framgang. I verste fall har du så trang forhud at du må besøke legen. Lenke til kommentar
joakimahj Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Begynn forsiktig å strekke og tøye på den. Dra den litt lenger ned hver dag, så skal den til slutt gli over. Ikke dra så det gjør vondt, men litt ubehag må du nok kjenne for å få framgang. I verste fall har du så trang forhud at du må besøke legen. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Og bruk vann, det løser opp huden og "klisteret" mellom hud og hodet. Du kan gjøre dette hvor som helst, men dusjen er et veldig optimalt sted. Lenke til kommentar
joakimahj Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Og bruk vann, det løser opp huden og "klisteret" mellom hud og hodet. Du kan gjøre dette hvor som helst, men dusjen er et veldig optimalt sted. Bruke vann på pikken? Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Og bruk vann, det løser opp huden og "klisteret" mellom hud og hodet. Du kan gjøre dette hvor som helst, men dusjen er et veldig optimalt sted. Bruke vann på pikken? Ja, for eks i dusjen så det blir enklere og gjøre det tror jeg det han mente:P Men er dette problemet når den er stiv eller slapp tilstand,....? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Og bruk vann, det løser opp huden og "klisteret" mellom hud og hodet. Du kan gjøre dette hvor som helst, men dusjen er et veldig optimalt sted. Bruke vann på pikken? Ja, huden blir også mer elastisk i varmt vann. Så denne tøyingen er fin å gjøre i dusjen. Men krever ikke mer enn at du fukter penisen, det hjelper deg nok mer enn om du ikke hadde gjort det. Endret 7. april 2009 av Christeven Lenke til kommentar
joakimahj Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Og bruk vann, det løser opp huden og "klisteret" mellom hud og hodet. Du kan gjøre dette hvor som helst, men dusjen er et veldig optimalt sted. Bruke vann på pikken? Ja, for eks i dusjen så det blir enklere og gjøre det tror jeg det han mente:P Men er dette problemet når den er stiv eller slapp tilstand,....? Det er problem på begge. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Du skal være forsiktig med å prøve å dra forhuden helt over penishodet dersom den er veldig stram. I verste fall kan du klare å få den over hodet, men ikke tilbake igjen, en tilstand som gjerne kalles "spansk krage" eller parafimose på fagspråket. Dette kan hindre blodtilstrømningen fra penis til hode og fører til smerter og ubehag og må behandles. Endret 7. april 2009 av fargoth Lenke til kommentar
joakimahj Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Du skal være forsiktig med å prøve å dra forhuden helt over penishodet dersom den er veldig stram. I verste fall kan du klare å få den over hodet, men ikke tilbake igjen, en tilstand som gjerne kalles "spansk krage" eller parafimose på fagspråket. Dette kan hindre blodtilstrømningen fra penis til hode og fører til smerter og ubehag og må behandles. Vær litt positiv da, har aldri prøvd og dratt den over før. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hehe, det er bra du har tro på dette, men ta det fargoth sier seriøst. Du synes ikke det hørtes spesielt godt ut, det han beskrev? Ikke gå for fort fram, i det minste! Lenke til kommentar
joakimahj Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Hehe, det er bra du har tro på dette, men ta det fargoth sier seriøst. Du synes ikke det hørtes spesielt godt ut, det han beskrev? Ikke gå for fort fram, i det minste! Nei,nei. Skal prøve så forsiktig jeg fram og ikke dra den helt over penisen enda. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Vær litt positiv da, har aldri prøvd og dratt den over før.Nettopp derfor skal du være forsiktig å ikke gå for fort frem. Det er ikke uvanlig at folk må behandles for dette, og har man trang forhud og går for fort frem er sannsynligheten for at det kan skje relativt stor. Lenke til kommentar
joakimahj Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Vær litt positiv da, har aldri prøvd og dratt den over før.Nettopp derfor skal du være forsiktig å ikke gå for fort frem. Det er ikke uvanlig at folk må behandles for dette, og har man trang forhud og går for fort frem er sannsynligheten for at det kan skje relativt stor. Ja, jeg skal gå driiit forsiktig frem. Men skal du føle deg flau hvis du går til legen og skjekker det når du er 12 år? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Min var også stram som en gardist (ja jeg var i garden ) en gang i tiden. Kunne knapt se penishodet, men i løpet av en måneds tid med konstant strekking og tøying gikk den til slutt over i full erigert tillstand. Gjør det hver dag, strekk litt på en hver gang du er på do feks, så kommer det seg nok etterhvert. Såfremt du ikke har såpass trang forhud at du må til legen, men det finner du ut av. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Ja, jeg skal gå driiit forsiktig frem. Men skal du føle deg flau hvis du går til legen og skjekker det når du er 12 år?Det er ikke noe å være flau over overhodet, det er et av de hyppigst sette problemene hos menn. Det er liten grunn til å bekymre deg for dette enda, det kan være det går seg til i løpet av de neste årene ettersom du mest sannsynlig bare er i begynnelsen av puberteten. Du kan lese mer om trang forhud her. Endret 7. april 2009 av fargoth Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hva med å få kjøpt en sånn krem? Canestan eller noe sånt? Trur det var noe sånt, er for trøtt til å undersøke, noen andre for rette på det Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hva med å få kjøpt en sånn krem? Canestan eller noe sånt? Trur det var noe sånt, er for trøtt til å undersøke, noen andre for rette på det Hydrokortison, du får det reseptfritt på apoteket:) Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Burde nok prøve en god stund før du trenger å kjøpe noe sånt. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Dette må du gjøre forsiktig og bra, gjør du feil eller ikke får det til så kommer legen og omskjærer deg! Neida. Har hatt dette selv, fungerer å strekke hver dag på morgenbrødet og ellers i dusjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg