Natrich Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Har vært på hytta og fikk et bilde av hunden min, ble ganske fornøyd med det (: Hva synes dere? Bra/dårlig, evt tips til neste gang? Natrich Endret 7. april 2009 av Natrich Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Fix litt på bildestørrelsen din du.. Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Flott voffse! Liker bildet, men må kommentere at fokus ikke ser ut til å ligge på øyet, men derimot på øret. Golden rule for portrett-bilder av dyr og mennesker er fokus på øye/øyne. Så lenge øyne fremstår skarpt er det mindre farlig hvordan resten av "legemet" fremstår. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Fix litt på bildestørrelsen din du.. Tenkte jeg ikke på Flott voffse! Liker bildet, men må kommentere at fokus ikke ser ut til å ligge på øyet, men derimot på øret. Golden rule for portrett-bilder av dyr og mennesker er fokus på øye/øyne. Så lenge øyne fremstår skarpt er det mindre farlig hvordan resten av "legemet" fremstår. Takk for tips, noe jeg ikke har tenkt over, men da lært jeg noe nytt idag (: Natrich Endret 7. april 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Da er bildestørrelsen fikset Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Fix litt på bildestørrelsen din du.. Tenkte jeg ikke på Flott voffse! Liker bildet, men må kommentere at fokus ikke ser ut til å ligge på øyet, men derimot på øret. Golden rule for portrett-bilder av dyr og mennesker er fokus på øye/øyne. Så lenge øyne fremstår skarpt er det mindre farlig hvordan resten av "legemet" fremstår. Takk for tips, noe jeg ikke har tenkt over, men da lært jeg noe nytt idag Natrich Er så enkelt som at vi mennesker automatisk "søker" etter andres øyne når i tar overblikk over et område, rom, bilde etc med våre egne. Siden øynene er det første vi "ser" og studerer, er skarphet og hvordan de fremstår generelt sett, viktig for inntrykket et bilde gir. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Er så enkelt som at vi mennesker automatisk "søker" etter andres øyne når i tar overblikk over et område, rom, bilde etc med våre egne. Siden øynene er det første vi "ser" og studerer, er skarphet og hvordan de fremstår generelt sett, viktig for inntrykket et bilde gir. It all make sense Lenke til kommentar
TGB Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Når hunden ser mot venstre tror jeg det hadde vært komposisjonsmessig mer genialt å plassere hunden 1/3 fra høyre kant. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Jeg ville prøvd å croppe til noe "stående bilde" av dette. Måten hunden er med i bildet er skikkelig bra, fargene i lyngen og hunden som ligger slik. Jeg tror bildet blir veldig bra om man cropper det til. Lenke til kommentar
brk Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Fjerne rusket den har i øyekroken kanskje? Veldig fint bilde forresten. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 11. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. april 2009 Fjerne rusket den har i øyekroken kanskje? Veldig fint bilde forresten. Takk! Jeg kan prøve å fjerne det han har i øyekroken når jeg kommer hjem, er på vei hjem fra danmark nå, sitter med bærbar... Natrich Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå