Gå til innhold

BK: Bilde av Isak (hund)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott voffse!

Liker bildet, men må kommentere at fokus ikke ser ut til å ligge på øyet, men derimot på øret. Golden rule for portrett-bilder av dyr og mennesker er fokus på øye/øyne. Så lenge øyne fremstår skarpt er det mindre farlig hvordan resten av "legemet" fremstår.

Lenke til kommentar
Fix litt på bildestørrelsen din du..

Tenkte jeg ikke på :whistle:

Flott voffse!

Liker bildet, men må kommentere at fokus ikke ser ut til å ligge på øyet, men derimot på øret. Golden rule for portrett-bilder av dyr og mennesker er fokus på øye/øyne. Så lenge øyne fremstår skarpt er det mindre farlig hvordan resten av "legemet" fremstår.

:) Takk for tips, noe jeg ikke har tenkt over, men da lært jeg noe nytt idag (:

Natrich

Endret av Natrich
Lenke til kommentar
Fix litt på bildestørrelsen din du..

Tenkte jeg ikke på :whistle:

Flott voffse!

Takk for tips, noe jeg ikke har tenkt over, men da lært jeg noe nytt idag :)

Natrich

Er så enkelt som at vi mennesker automatisk "søker" etter andres øyne når i tar overblikk over et område, rom, bilde etc med våre egne. Siden øynene er det første vi "ser" og studerer, er skarphet og hvordan de fremstår generelt sett, viktig for inntrykket et bilde gir.

Lenke til kommentar
Er så enkelt som at vi mennesker automatisk "søker" etter andres øyne når i tar overblikk over et område, rom, bilde etc med våre egne. Siden øynene er det første vi "ser" og studerer, er skarphet og hvordan de fremstår generelt sett, viktig for inntrykket et bilde gir.

It all make sense ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...