Cola911 Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Hei! jeg har fått TG billetten til en venn av meg pga har er blitt syk, er det noe spesielt jeg burde gjøre? eller skal jeg bare dra ned og si det at jeg har fått billettten av han? Kan jo ikke gå under hans navn.. det er jo ulovelig noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Hei! jeg har fått TG billetten til en venn av meg pga har er blitt syk, er det noe spesielt jeg burde gjøre? eller skal jeg bare dra ned og si det at jeg har fått billettten av han? Kan jo ikke gå under hans navn.. det er jo ulovelig noen som vet noe om dette? Med mindre du knabber ID-et til vennen din så tror jeg ikke du slipper inn... PS: Det skrives billett. Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Hvis du registrerer deg på Partyticket, og så ber han sette deg som user går det nok bra. E: Eller er det noen tidsfrist på dette? Endret 7. april 2009 av Ikke det? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Jeg tror det er for sent og gjøre forandringer nå. TG er jo i morra. Lenke til kommentar
Cola911 Skrevet 7. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 er det noen som vet noe sikkert? :| Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 er det noen som vet noe sikkert? :| Spør i The Gathering tråden. Er alltid noen inne som kan svare deg der, og som oftest veldig kjapt. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Test på partyticket om du kan bytte navn kjappere enn kjappest! Kanskje er du helig og får byttet navn? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Om du ikke bor så langt unna, så kan du kanskje få kompisen din til å bli med, og si at han har gitt billetten til deg? Men da kan han ikke være for syk, eller bo for langt unna ;p Men ellers vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 14. april 2009 Rapporter Del Skrevet 14. april 2009 Nå? Kom du deg inn på TG? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå