Jakoozie Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ta rollen som superleiemorder Wesley Gibson i dette kuleskruende actioneventyret. Les mer Lenke til kommentar
Momradn Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Bare en 5!? :O Det var da svært så kritiske dere skulle være til tider da. Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg synes faktisk demoen var skikkelig RÅ! Lenke til kommentar
treeHugger123 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg syns 5 var en riktig bedømmelse! Prøvde demoen og jeg syns det var er Dritt spill for å si det mildt.. Mitt inntrykk er at de som lager slike spill bare slenger sammen noe på farten liksom. Sånne spill er ikke så veldig gjennomtenkt. Lenke til kommentar
exenpipp Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Du ljuger åpenbart yngvenot, du har ikke prøvd demoen... Den er faktisk rimelig kul, men jeg kan tenke meg at når du spiller dette spillet mer enn 3 timer, blir dette spillet litt kjedelig. Skulle ønske det var multiplayer. Det hadde vært noe! Lenke til kommentar
Nash Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Helt enig med karakteren. Ganske litt snill karakter også... Ble ferdig med dette spillet på en kveld, og var nesten ingen variasjon. Gå til cover, skyte, cover, skyte osv. hele veien Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 For å være ærlig, så synes jeg at spillet så sinnsykt fett ut! Jeg har bare sett denne lille snutten her da, men fremdeles... Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Er ok om du liker skyt-skyt-drep-drep i et sett, men det er VEEELDIG repeterende. Av meg får det 3/10 Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Er ok om du liker skyt-skyt-drep-drep i et sett, men det er VEEELDIG repeterende. Av meg får det 3/10 Skulle til å si 3/10... Det var grafikken, som var grei nok som dro den opp fra 2/10 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Kan så si:) Iallefall ikke noe annet:P Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Helt grei karakter spillet fikk=) Det er meget repeterende og utrolig kort. Du spiller igjennom spillet på en kveld. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg hadde 1 time per dag, så ble 3 dager:P (3timer) Var så kjedelig at jeg ikke klarte mer på en dag. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Du ljuger åpenbart yngvenot, du har ikke prøvd demoen... Den er faktisk rimelig kul, men jeg kan tenke meg at når du spiller dette spillet mer enn 3 timer, blir dette spillet litt kjedelig. Skulle ønske det var multiplayer. Det hadde vært noe! Endelig, noen som har skjønt at det er helt umulig at folk har forskjellige meninger. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Du ljuger åpenbart yngvenot, du har ikke prøvd demoen... Den er faktisk rimelig kul, men jeg kan tenke meg at når du spiller dette spillet mer enn 3 timer, blir dette spillet litt kjedelig. Skulle ønske det var multiplayer. Det hadde vært noe! Endelig, noen som har skjønt at det er helt umulig at folk har forskjellige meninger. Hørtes ut som om yngvenot prater om Shellshock 2:Blood Trails Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Dette spillet er uten grafikkinnstillinger og man kan ikke stille inn mus til inverted. Grusomt Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hei Er det noen som har hele spillet her? Jeg er bare nysjerrig på en ting. FØrste sånn kule du får oppe på høyre hjørne i spillet er at du kan skyte kuler og de kan svinge. Den andre kulen du får da kan du hoppe til siden i sakte film og drepe folk. HVa gjør den 3 kulen? og den 4? Siden jeg har fått den tredje kulen men ingen trening eller nå.. Noen som vet? Takk på forhånd Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 hmm noen som har dette spillet? jeg har hele spillet, men jeg sliter mot disse rogue folka eller hva nå det er for noe, der du må klikke sånn hele tiden på knivknappen for å knive/drepe de, jeg blir nesten alltid drept av en sånn en, hvordan er det man dreper de enkelt og greit egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg