Gå til innhold

4000kr 32" ..... igjen

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på hvilken 32" tommer til 4000 som passer best til meg. Jeg vet at 32LG3000 er den som vanlivis påpekes. Jeg lurte på hvordan den ville vært i forhold til Sony Bravia 32" LCD-TV KDL-32L4000 når jeg skal hovedsakelig bruke den til xbox 360, og ps2.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sony sliter på input lag! HAHA! Du mener vel samsung? Sony er en av de beste på input lagg! Og IKKE gå for lg'en alle lg'er som jeg har sett er dårlige, med forferdelig dårlig svart nivå...

Sony KDL-32L4000 som nevnes her sliter faktisk noe jævli med etterslep og egner seg ikke som spilleskjerm overhodet...

Skal like å se du hoster opp en bedre 32 skjerm en LG3000 til 3800,- eller billigere også?

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Hvis du skal ha et dypere sortnivå så må du opp i pris...

Sony 4000 har dypere sort enn LG, men den sleper og hakker ganske mye. Nå er det slik at folk har litt forskjellig tolleransegrense for slike ting så det er godt mulig du vil like skjermen.

En annen ting du kan gjøre er å sitte litt på gjerdet for det kommer nyer modeller som er svært billige. Flatskjermer ser ut til fremdeles å falle en del i pris.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke det?

Billige Samsung skjermer er elendige og i stedet for å prøve å lete opp uduglige produkter så tror jeg vi har en grei konklusjon på hva trådstater bør velge i denne prisklassen... LG3000 er den definitive beste skjermen i dennne prisklassen men ønsker trådstarter og gå opp i pris så er Samsung A656 og LG6000 gode alternativer.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Tatung presenterte billige skjermer på en tid hvor det kostet enormt mye for en hvilken som helst flat tv. De siste 2 årene har det kommet billig modeller fra nesten hvert eneste merke og Tatung har ikke klart å opprettholde kvalitet mot disse merkene. Tv-ene selges enda og det kommer stadig nye modeller, men man hører ikke så mye om dem lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...