Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

hjemmeside med bestillingsmulighet.

Anbefalte innlegg

Det er jo ikke verre enn at du lager en form med avkryssningsknapper, og et skjema som behandler dette og sender det til en epost adresse. Så legger du inn Eudora epost leser (gratis med en liten reklame nede på siden) og setter opp denne til å hente ned epost og skrive den ut automatisk. Dette fungerer meget bra, da jeg selv har satt opp lignende løsning for et firma. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gå på Tools menyen. Velg rules wizard. Så lager du en ny "rules".

Velg "Check Messages when they arrive. Trykk neste. Hak av for "with specific words in the subject".

Skriv inn hvilket subject den skal reagere på. Trykk neste. Så haker du av for "print it".

Thats it!

Nemas problemas!! :woot:

takk for den! :yes:

Lenke til kommentar
Gå på Tools menyen. Velg rules wizard. Så lager du en ny "rules".

Velg "Check Messages when they arrive. Trykk neste. Hak av for "with specific words in the subject".

Skriv inn hvilket subject den skal reagere på. Trykk neste. Så haker du av for "print it".

Thats it!

Nemas problemas!! :woot:

takk for den! :yes:

Np....:))

Hender seg det er kjekt med Outlook sertifisering :D

Lenke til kommentar
Det er jo ikke verre enn at du lager en form med avkryssningsknapper, og et skjema som behandler dette og sender det til en epost adresse. Så legger du inn Eudora epost leser (gratis med en liten reklame nede på siden) og setter opp denne til å hente ned epost og skrive den ut automatisk. Dette fungerer meget bra, da jeg selv har satt opp lignende løsning for et firma.  :)

:yes:

Skal se om jeg finner Eudora noe sted!

Så får vi se hvilken løsning det blir

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...