Vaffel-twist Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Noen som har en oppskrift på hvordan man "lager" hullete jeans til gutt? hvor mange hull bør man ha? hva ser best ut? Har nemlig en stygg cubus-bukse som jeg har tenkt til å stæsje opp Lenke til kommentar
bjaraas Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Dersom du kjenner noen som har hagle kan du henge opp buksa i et tre og be dem dra av et par smeller på den. Raskt, enkelt og macho Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ingen hull ser best ut. Hull i buksene er harry. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Frem med sandpapir og file hull. Liker ikke hull selv, så du får la noen andre si hvor mange som ser best ut. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 hva ser best ut? Enkle og cleane bukser ser best ut. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Du kan bruke en rasp, sandpapir osv. Men jeg synes ikke bukser med hull er pent i det hele tatt. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Om du skal ha hull på dem, men ikke helt igjennom. Bare slik at det øverste laget av jeansen er vekke og de hvite trådene syntes under så er et best å bruke sandpapir. Klipper man bare så kan det se litt rart ut. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Rasp fungerer greit til å lage hull. Lenke til kommentar
Vaffel-twist Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 takk, takk Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Visste jammen ikke at JC kunne 'trashe' buksene for deg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Gjelder nok bare i statene vil jeg tro. Dog artig å se at en dremel kan brukes til så mangt. Lenke til kommentar
Vaffel-twist Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Det gjelder i Norge og, ifølge JC.no Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 hva ser best ut? Enkle og cleane bukser ser best ut. Dette kommer da helt an på stilen til vedkommende. Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 hva ser best ut? Enkle og cleane bukser ser best ut. Dette kommer da helt an på stilen til vedkommende. Og ikke minst øye som ser Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 hva ser best ut? Enkle og cleane bukser ser best ut. Dette kommer da helt an på stilen til vedkommende. Noen ville vel kanskje gå så langt å si at hvis stilen matcher buksene er ikke den noe særlig heller. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hiv buksa inn i en vaskemaskin sammen med masse småsten. Gjerne stein som er litt skarp i kantene. Hell gjerne litt glasskår og lignende oppi også. Bare bra det. Sett på full pupp på maskinen med sentrifuge og alt, og ut kommer en ferdig slitt bukse. Er du heldig har du fått noen hull også. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Dette kommer da helt an på stilen til vedkommende. Jeg regner med at folk skjønner at det er min personlig mening, som er 100% subjektiv når jeg skriver. Er vell ikke nødvendig å måtte skrive dette etter hvert eneste innlegg på forumet? :/ MIN MENING er at hullete jeans ikke ser noe bra ut. For å lage hull kan trådstarter bruke rasp eller sandpapir som andre har nevnt, selv har jeg aldri brukt det, så veit ikke om det funker. Lenke til kommentar
Vaffel-twist Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Hiv buksa inn i en vaskemaskin sammen med masse småsten. Gjerne stein som er litt skarp i kantene. Hell gjerne litt glasskår og lignende oppi også. Bare bra det. Sett på full pupp på maskinen med sentrifuge og alt, og ut kommer en ferdig slitt bukse. Er du heldig har du fått noen hull også. Tror jeg heller kjøper ferdige slitte hull enn ny vaskemaskin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå