Ulrik91 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hei Pcn gikk tom for strøm i går. Da jeg slo den på igjen kom det en merkelig liten lyd fra harddisk 1. deretter kommer det, istedetfor windows loadinga: "operating system not found". Jeg har prøvd å skru av og på en del ganger. tatt ut og inn strømmen, men det samme skjer igjen. det jeg antar er at noe er galt med harddisken. Er det noen som har vært borti lignende? Takker for alle henvendelser mvh Ulrik Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Gå i bios (F2 med engang PC-en starter) gå til høyre finn etterlannaet om "oppstart" (engelsk: "startup") Sjekk om en HDD (harddisk) står som første valg. Gjør den det og det forsatt ikke fungerer sett CD-rom som første valg. Start opp fra Windows CD-en og velg "reparer windows" Lenke til kommentar
Ulrik91 Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 må det være akkuratt den windows cden eller kan det være en random en bare samme OS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå