akademiet Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 hei Er det noen som vet når prison break sesong 5 kommer. ( i usa ) hørte det skulle være den siste sesongen........????? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Den kommer aldri. Det er feil. Sesong 4 blir den siste. De resterende episodene starter 17 april, på en fredag. Fordi Prison Break blir fjernet fra sin vanlige sendetid på grunn av dårlig seertall. Lenke til kommentar
akademiet Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 nei. seriøst. dårlig seertall. Usa er jo skutt i hodet. så det il si at det er en videre byggng på sesong 4. søren. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 nei. seriøst. dårlig seertall. Usa er jo skutt i hodet. så det il si at det er en videre byggng på sesong 4. søren. skutt i hode fordi man ikke liker prison break? PB har tapt seg ekstremt mye så det er ikke noe rart at publikum sviker. selv har jeg fulgt med siden sesong 1 men ser ikke det som noe tap at det er slutt med PB. kommer nok en annen topp serie Lenke til kommentar
akademiet Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 er jo enig. men alikevell. PB er utrolig bra. håper de klarer å lagen en god slutt. må finne noe annet å følge meg på. ser på alt. trenger litt hjelp der. hva er det neste jeg bør følge med på. trenger noe med spenning i. alla PB. Lenke til kommentar
Tvetefoto Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 er jo enig. men alikevell. PB er utrolig bra. håper de klarer å lagen en god slutt. må finne noe annet å følge meg på. ser på alt. trenger litt hjelp der. hva er det neste jeg bør følge med på. trenger noe med spenning i. alla PB. Hvem sesong er det som går på tv her hjemme nå om dagen? Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 TV3 er på slutten av sesong 4. Ca. 5 episoder igjen. Lenke til kommentar
Tvetefoto Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 TV3 er på slutten av sesong 4. Ca. 5 episoder igjen. Hvor startet Tv3 da? Trodde ikke de begynte å sende midt i? Tnx Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 De har sendt resten (dvs. alle tidligere episoder) fra før. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg har sett hele siste sesong av Prison break.. og det var virkelig en verdig og flott (trist?) avsluttning på en vannvittig bra tv serie.. Lenke til kommentar
Tvetefoto Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg har sett hele siste sesong av Prison break.. og det var virkelig en verdig og flott (trist?) avsluttning på en vannvittig bra tv serie.. Men hva er siste sesong da, så første episode av den som går på tv3 nå jeg (resten har jeg ikke sett... Må derfor finne ut hvem episoder jeg skal l..te ned?? Lenke til kommentar
okasin Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 de siste episodene av sesong 4 (den siste desverre).. er episode 22, 23 og til slutt 24 !! Sesong 4 er den siste.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå