isse Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Hei! Kan noen hjelpe meg å finne navnet til ei venninne? Altså, på arabisk " Silje Emina " TUSEN TAKK Endret 7. april 2009 av isse Lenke til kommentar
Lilly89 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hei! Jeg kan arabisk, så jeg kan godt hjelpe deg, men hva mener du egentlig? mener du at du vil ha den oversatt til arabisk? hva mener du med å "finne"? Lenke til kommentar
isse Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 kjempe fint.. Mener oversatt. Finner ingen steder på internett som oversetter navn. ikke at jeg stoler helt på de heller akkurat. Men kunne du hjulpet meg hadde det vært kjempe fint Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hvordan kan man oversette navn? Navn er navn samme hvor man kommer fra og det er ikke sikkert Arabisk har de navnene en gang. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Det er sant, men arabisk er jo ikke latinske bokstaver, det er egne tegn, på lik linje som f.eks. japansk. Er vel tegnene TS er ute etter. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg vil anta han er ute etter navne-/ordlyden skrevet i arabiske tegn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå