Mr. Hermonella Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hei:D Jeg leter etter litt ny musikk:) Er blitt litt lei av den jeg har:P Liker litt "anerledes" mettal, litt som metallica sin "the day that never come" er i begynelsen:P På fårhånd takk:D Lenke til kommentar
oasisuk Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hei:DJeg leter etter litt ny musikk:) Er blitt litt lei av den jeg har:P Liker litt "anerledes" mettal, litt som metallica sin "the day that never come" er i begynelsen:P På fårhånd takk:D Noe Led Zeppelin? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Hei:DJeg leter etter litt ny musikk:) Er blitt litt lei av den jeg har:P Liker litt "anerledes" mettal, litt som metallica sin "the day that never come" er i begynelsen:P På fårhånd takk:D Noe Led Zeppelin? Skal Helst være på spotify:P Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Ingen aning om det er på Spotify, men Mastodon er rimelig fett. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Dette? Aner ikke om det er på spotify da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Selvfølgelig er Led Zeppelin på Spotify, hvis ikke er den tjeneste verdt null. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Oppfordring til piratkopiering er fjernet. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 det ligger myyyyye musikk på spotify. så er jo bare at folk kommer med forslag så er det jo bare å søke det opp der da. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Selvfølgelig er Led Zeppelin på Spotify, hvis ikke er den tjeneste verdt null. Han har faktisk ikke noe musikk å spotify:P Lenke til kommentar
gard. Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Selvfølgelig er Led Zeppelin på Spotify, hvis ikke er den tjeneste verdt null. Han har faktisk ikke noe musikk å spotify:P *Led Zeppelin er forresten et band. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 ja, men han kan jo søke det opp og da kommer det masse musikk som dem har og er bare å spille ivei gidder ikke skrive alt jeg har. her er screen fra musikk mappa mi. så det går jo ant å søke på musikken. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Det er masse musikk som ikke ligger på spotify, som rolling stones, led zeppelin og the beatles. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Da erklærer jeg herved Spotity for ubrukelig. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Det er masse musikk som ikke ligger på spotify, som rolling stones, led zeppelin og the beatles. Det ligger 32 album fra Rolling Stones på spotify. Sjekket akkurat nå. Endret 9. april 2009 av Thomas_H Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Da erklærer jeg herved Spotity for ubrukelig. Jeg vil da strengt tatt erklære Led Zeppelin, eller rettere sagt selskapet deres, som ubrukelig som ikke vil utgi musikken på Spotify. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Og Beatles (Apple Corp), som såvidt jeg vet, nekter alle å selge musikken deres digitalt. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hvem har ikke hørt Led Zeppelin og The Beatles fra før av? Det er jo uansett møkka enkelt å finne tak i musikken, så fordi et svært band ikke finnes på Spotify er tjenesten ubrukelig? Pft, give me a break. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 jeg har alle platene til led zeppelin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hvem har ikke hørt Led Zeppelin og The Beatles fra før av? Det er jo uansett møkka enkelt å finne tak i musikken, så fordi et svært band ikke finnes på Spotify er tjenesten ubrukelig? Pft, give me a break. Som du sier så er det jo møkka enkelt å få tak i musikken deres, så hvorfor gidde å bruke spotify til noe som helst? Like lett å finne alt på nett + at utvalget tydeligvis er større. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Ja, men det er jo utrolig mye lettere å bare høre på det på spotify enn å laste ned alt mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå