Gå til innhold

Kompressor til støvblåsing av pc

Anbefalte innlegg

hei, jeg plasserte denne tråden her fordi den er hardware-relatert, men passer dog dårlig i noen av de andre kategoriene. Har gått lei av å kjøpe trykkluft på boks mht. støvblåsing av pc'en, og kom derfor på tanken om å bruke en kompressor. Har dog lite kunnskap om dette, så håper noen kunne bekreftet/avkreftet at denne kompressoren vil fungere til formålet og at dette ikke er skadelig for pc'en.

Mvh,

Caliber

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, det kommer ikke til å fungere. Du må ha en kompressor med tank.

Har du noe å anbefale, som ikke lopper lommeboken min? Takk for svar!

mvh,

Caliber

Hei.

Eg har ein nesten lik som er kjøpt på biltema og fungere for såvidt greitt til å rengjøre inni pc'er, men den er kanskje litt svak til å ta støv som henger godt fast på vifter (det tar eg med q-tips ) men likevel fornøyd med min :thumbup:

bruker den sammen med en liten blåsepistol :)

ps, bruker den til ungeselskap med å blåse opp figurballonger :whistle: , fylle luft i fotballer, badeleker etc :D

Sitat:

Kompressor

Permanentsmurt, oljefri minikompressor. Egnet når det kreves oljefri luft. Kan med fordel brukes for å drive Airbrush minimalingssprøyte. Kapasitet: 45 l/min. Maks. arbeidstrykk: 2,4 bar (kontinuerlig 2,0 bar). 1400 rpm. Effekt: 60 W. 230 V. Vekt: 3,3 kg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...