Caliber Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 hei, jeg plasserte denne tråden her fordi den er hardware-relatert, men passer dog dårlig i noen av de andre kategoriene. Har gått lei av å kjøpe trykkluft på boks mht. støvblåsing av pc'en, og kom derfor på tanken om å bruke en kompressor. Har dog lite kunnskap om dette, så håper noen kunne bekreftet/avkreftet at denne kompressoren vil fungere til formålet og at dette ikke er skadelig for pc'en. Mvh, Caliber Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Ingen som vet om dette vil fungere? Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Nei, det kommer ikke til å fungere. Du må ha en kompressor med tank. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Nei, det kommer ikke til å fungere. Du må ha en kompressor med tank. Har du noe å anbefale, som ikke lopper lommeboken min? Takk for svar! mvh, Caliber Lenke til kommentar
humla32 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Nei, det kommer ikke til å fungere. Du må ha en kompressor med tank. Har du noe å anbefale, som ikke lopper lommeboken min? Takk for svar! mvh, Caliber Hei. Eg har ein nesten lik som er kjøpt på biltema og fungere for såvidt greitt til å rengjøre inni pc'er, men den er kanskje litt svak til å ta støv som henger godt fast på vifter (det tar eg med q-tips ) men likevel fornøyd med min bruker den sammen med en liten blåsepistol ps, bruker den til ungeselskap med å blåse opp figurballonger , fylle luft i fotballer, badeleker etc Sitat: Kompressor Permanentsmurt, oljefri minikompressor. Egnet når det kreves oljefri luft. Kan med fordel brukes for å drive Airbrush minimalingssprøyte. Kapasitet: 45 l/min. Maks. arbeidstrykk: 2,4 bar (kontinuerlig 2,0 bar). 1400 rpm. Effekt: 60 W. 230 V. Vekt: 3,3 kg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå