Gå til innhold

Gamer-PC for maks 5000,-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm, det var en problemstilling jeg heller ikke har vært borte i før, nå har jeg bygged i mye trange kabinett.

Går det ikke om du setter s-ata kontakten først og så legger kabelen flat ned, før du setter inn grafikkortet.

Endret av Osse
Lenke til kommentar

Da er maskinen oppe A gAr, endelig! Men la merke til at skjermkortet ble veldig varmt, eller i kobber rillene, noen som vet om et program for a sjekke gradene? Og hvor varmt kan det bli fOr jeg bOr reagere.

Vet at det er off the topic og kanskje feil sted, men tenkte det ikke var nOdvendig med egen post for dette.

Takktakk!

Lenke til kommentar
Det kan være dårlig luftgjennomstrømming som har skylden i dette. Det at det virker varmt for deg er en ting. last ned et program der du kan måle temperaturen på skjermkortet.

60 grader tror jeg er midt på treet

Forslag på et program som gjør dette? Det er ganske bra luftgjeonnomstrøm.

Lenke til kommentar
I CCC (Catalyst Control Center) som følger med driveren din til HD 4870, hvis du går på "Overdrive" i menyen til venstre, kan du sjekke gradene, viftehastigheten osv. + at du kan stille viften automatisk

Tusen takk :) 62grader stod det, annbefaler denne pcen til andre. Var et kjempe kjøp for bare drøye 5000!

Lenke til kommentar

Mest morsomme med riggen din er at den kjører glatt ifra Denne riggen med i7 920, for ca 3000 mindre med os. Dette i spill selfølgelig. Mener der den dell riggen til 10 k, med i7 920. Noen tror at cpu avgjør om du har en god gamerigg. Riggen din vil fakitsk være ca 10% bedre i snitt, dess høyer oppløsning dess mer vill riggen din slå den der dell riggen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...