krimol Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hei, Har nettopp kjøpt Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3. Der jeg fikk vite at dette støttet lyd gjennom HDMI utgangen. Så jeg kobler pcen opp til tven, men får bare bilde. Har installert driveren på nytt men lyden kmr fortsatt ikke. Hva bør jeg gjøre for å få lyd? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Satt lyd ut i Windows til å være skjermkortet og ikke lydkortet? Kontrollpanel/ Lyder og lydenheter/Lyd/Standarenhet Lenke til kommentar
krimol Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Satt lyd ut i Windows til å være skjermkortet og ikke lydkortet? Kontrollpanel/ Lyder og lydenheter/Lyd/Standarenhet Der er bare et alternativ, å det er lydkorte på Hovedkortet;/ hva annet kan jeg gjøre ?;o Lenke til kommentar
krimol Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Fant det ut, var visst ikke verre en å google litt etter lyd driver. Da fant jeg denne linken: http://www.tomshardware.co.uk/forum/page-257845_15_0.html Der på nederste post er en link til en driver! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå