SHDR Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Nintendos nye med 103 000 solgte i Storbritannia. Les mer Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Er det noe mer en et kamera på denne da? Klarer ikke å se det nyskapende med denne. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Vel og bra så lenge de ikke satser i alt på kameraspill. Jeg vil ikke stjele biler i neste GTA ved å skru en inteteksisterende nøkkel rundt i luften mens jeg sitter på bussen. Jeg får allerede nok rare blikk der jeg splatter hele gjenger med koreanere. Ellers herlig at det selger så mye! Kan bare bety en ting når det gjelder flere spill i fremtiden for ds! Endret 7. april 2009 av akarno Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 - Kamera - Trådløst internett - MP3. Tror det er det nye på DSI Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Trådløst internett var det også full mulighet for på de andre DS'ene og... Det nye tingene er: - 16 MB med lagringsplass på selve DS'en, noe som er 4 ganger mer enn på de tidligere - Et kort med 256MB, som kan brukes til å lagre musikk osv til MP3 spilleren - Større skjerm - Bedre høyttalere - Kamera (x2) - Musikkavspiller - DSi Ware, noe som likner veldig på det som er på Wii.. Uheldigvis har de fjernet GBA-porten, noe som gjør den uaktuell for meg. =( Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 - MP3.DSi støtter ikke MP3, bare AAC. Det nye tingene er: - 16 MB med lagringsplass på selve DS'en, noe som er 4 ganger mer enn på de tidligere - Et kort med 256MB, som kan brukes til å lagre musikk osv til MP3 spilleren DSi har 16MB RAM, i motsetning til 4MB på foregående modeller. Den leveres ikke med et kort på 256MB, men den har fått 256MB innebygget flashminne som kommer i tilleg til hva enn man putter inn av SD/SDHC-kort. DSi er også tynnere, men har kortere batterilevetid (mindre batteri) enn DS/DS Lite. Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Håper knappene er en mindre tragisk affære enn på DS Lite. Prøvde å spille Splinter Cell: Chaos Theory i noen få minuttter før jeg gikk tilbake til den gode gamle DSen som hedde bedre kontroller og bedre høytalere. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Frister litt å anskaffe en, men den er litt i overkant dyr føler jeg? Benytter meg ikke så aktivt av en håndholdt spillkonsoll at den blir verdt nesten 2'000kr? Men den selger jo som hakka møkk uansett, så ikke rart de priser den høyt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg