FreezedOil Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hei ! jeg skal kjøpe laptop og jeg lurer på om jeg skal betale 500 kr ekstra for turbo minne 4gb. Det står at man skal spare 20 % batteri, raskere oppstart og raskere start av programmer. Har noen turbo minne og vet at det funker? og hva er forskjell på turbo minne 4gb og 2 gb? (rundt 200 kroner i prisforskjell) vill gjerne også ha linker om tester for turbo memory, sliter med å finne sånne. Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Det er vel strengt tatt ikke nødvendig. Gir litt raskere oppstart av programmer, men det er for det meste det. Jeg syns ikke det er verdt pengene 4gb gir ekstra plass til å legge programmer inn i turbominnet. Lenke til kommentar
FreezedOil Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Så allle proggrammene blir ikke raskere men de jeg legger inn i turbo minne ? Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ja, de programmene du legger inn der blir på en måte pre-cached. Lenke til kommentar
FreezedOil Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Da skakke jeg ha turbo minne Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Skjønner godt. Om du må vente 1-2 sek lengre på at redigeringsprogrammet skal starte gjør ikke noe, iallefall ikke for meg. Lenke til kommentar
FreezedOil Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Jeg bruker heller de pengene spart på en større harddisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå