Gå til innhold

Rus med muskatblomme?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan kjøpe hele muskatnøtter på matbutikken, knuse de, og ha det i te. Det vil gi en liten rus, men ikke forvent deg så alt for mye hvis du har prøvd sterkere saker før.

Synes muskat er noe dritt. Ikke smaker det godt, og selv om du kanskje føler at ting blir litt morsommere el lignende, så blir du så usakelig trøtt. Ta deg heller noen pils eller få noen til å kjøpe for deg hvis du er mindreårig. Muskat er ganske hardt for nyrene dine.

Endret av Sono Juventino
Lenke til kommentar

Jeg vet at man kan bli (litt) ruset på selve nøttene, men funker det på samme måte med blomme?

Noen som kunne tenke seg å si hvordan jeg kan måle vanlig malt muskatnøtt, uten vekt?

Nei, jeg er ikke mindreårig, så pils er ikke noe problem å skaffe. Vil bare prøve noe nytt, uten å bli kriminell :)

Lenke til kommentar
Jeg vet at man kan bli (litt) ruset på selve nøttene, men funker det på samme måte med blomme?

Noen som kunne tenke seg å si hvordan jeg kan måle vanlig malt muskatnøtt, uten vekt?

Nei, jeg er ikke mindreårig, så pils er ikke noe problem å skaffe. Vil bare prøve noe nytt, uten å bli kriminell :)

Husk å lese deg opp før du prøver "alternative" ting. Enkelte ting har litt bivirkninger som kan være litt skumle ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...