NilsNeiNils Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Kan man bli ruset på muskatblomme (altså ikke muskatnøtt)? Vet at det er mange av de samme stoffene i det, men.. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hvorfor lurer du på det? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hvorfor i alle verden lurer han på det mon tro Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Du kan kjøpe hele muskatnøtter på matbutikken, knuse de, og ha det i te. Det vil gi en liten rus, men ikke forvent deg så alt for mye hvis du har prøvd sterkere saker før. Synes muskat er noe dritt. Ikke smaker det godt, og selv om du kanskje føler at ting blir litt morsommere el lignende, så blir du så usakelig trøtt. Ta deg heller noen pils eller få noen til å kjøpe for deg hvis du er mindreårig. Muskat er ganske hardt for nyrene dine. Endret 7. april 2009 av Sono Juventino Lenke til kommentar
NilsNeiNils Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Jeg vet at man kan bli (litt) ruset på selve nøttene, men funker det på samme måte med blomme? Noen som kunne tenke seg å si hvordan jeg kan måle vanlig malt muskatnøtt, uten vekt? Nei, jeg er ikke mindreårig, så pils er ikke noe problem å skaffe. Vil bare prøve noe nytt, uten å bli kriminell Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Aner ikke hvordan det er med blomsten. Når det gjelder muskatnøtter, så pleier det å holde å knuse to-tre nøtter. Du vil sannsynligvis trenge flere nøtter etterhvert. Står ganske mye om muskat på Freakforum.nu Lenke til kommentar
o0 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg vet at man kan bli (litt) ruset på selve nøttene, men funker det på samme måte med blomme? Noen som kunne tenke seg å si hvordan jeg kan måle vanlig malt muskatnøtt, uten vekt? Nei, jeg er ikke mindreårig, så pils er ikke noe problem å skaffe. Vil bare prøve noe nytt, uten å bli kriminell Husk å lese deg opp før du prøver "alternative" ting. Enkelte ting har litt bivirkninger som kan være litt skumle Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Skriver under på den selv om jeg ikke har spesielt erfaring. En dum ting med muskat er at du blir veldig slapp en tid etterpå. Sovna tre ganger i løpet av en skoledag en gang i tida. Lenke til kommentar
Champ Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 https://www.flashback.info/showthread.php?t=21300 Alt jeg har å si om muskatnøtt. Så om du skal bli rusa på muskatblomme og dette virker vil jeg tro det har samme efekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå