EinarEriksen Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Windows Mobile 6.5 får temaer som er designet av kjente motedesignere. Les mer Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Og dette fortjener to egne artikler.... Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Enda en artikkel om dette fra dere? Ikke nok med det, men dette er jo ikke akkurat en nyhet lenger. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 De var jo helt greie. Stilrene nok, men noe wicked sick var det ikke. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 ser ut som skribleriene en elev lager i en kjedelig time... Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Kjente motedesignereNoen av designerne bak de nye temaene er Ron Arad, Vera Wang, Rock and Republic og Diane von Fürstenberg. Vi spurte en kollega i vår søsterside kvinneguiden.no, som umiddelbart kjente igjen disse navnene som kjente motedesignere. Jeg lo så hardt når jeg leste dette. Rart at kvinner skal vite mer om ting som trolig er laget for menn. Har du ikke hørt om noen av disse? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hvilken mobil er det på bildene? Ser grusomt kjent ut Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Nok en elendig HTC-telefon tipper jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg