Pysj Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Openmoko har ikke penger nok til å fortsette produksjonen. Les mer Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ble vel et litt for spesielt produkt for mange, samt litt dårlig markedsføring kanskje. Solgte vel ikke mer enn 10 000 eksemplarer av FreeRunner mener jeg og ha hørt. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 De hadde også voldsomme kulturelle problemer i starten. I tillegg til dårlig produksjon og i perioder elendig kommunikasjon mot interessenter. Det er vel ca. 2 år siden jeg ga opp OM/FreeRunner og begynte å konsentrere meg om Android. Jeg håper noen andre plukker opp ideen med fri hardware på mobil-platformen ... Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg ser ikke helt hvordan "finanskrisen" har stor innvirkning på et firma med et slikt produkt, men mulig jeg ikke ser bra nok. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg ser ikke helt hvordan "finanskrisen" har stor innvirkning på et firma med et slikt produkt, men mulig jeg ikke ser bra nok. De har vel investorer og utgifter som alle andre skulle jeg tro. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Tenkte jeg det ikke.... Og likevell skulle folk ha meg til å kjøpe denne. Jeg er glad jeg sto over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg