Lami Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hei! Jeg har WindowsBlinds, og jeg lastet ned en fet style, men det har seg sånn at de programmene som ligger i All Programs er litt for store. Alltså at mellom hver mappe med programmer, er det stort mellomrom, sånn at når egentlig de skal ta 2 sider med plass (i XP standardesign) så tar de nesten 3 sider fordi det er mellomrom mellom mappene. Jeg lurer på hvordan jeg kan gjøre mellomrommet mindre, eller evt gjøre teksten/ikonene der mindre sånn at de ikke tar sånn plass. Hvordan kan jeg gjøre dette med SkinStudio? er ganske ny i Skinstudio, så forklar litt grundig.. Her er et bilde.. Jeg har også et spørsmål til, når jeg lastet ned stylen, så kan jeg velge mellom XP eller Vista. Når jeg tar XP så får jeg en Search bar, men som ikke funker! Det går ikke an å skrive noe der eller bruke søke knappen. Så går det an å få den til å virke? Det er også noen design problemer, feks navnet mitt kommer helt alene som nesten usynlig skrift.. Her kan dere se de jeg har merket av som jeg lurer på om jeg kan fikse med SkinStudio, og hvordan! Jeg hadde en del spørsmål her.. takker for hjelpen jeg får! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå