MeetsMe Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Her setter kun fantasien grenser!! Har du ett favoritt leketøy som finnes f.eks i grønnsaksdisken? Eller har du noen andre tips? Hjemmet er fullt av sexleketøy, og noen eksempler er: Åpner du kjøleskapet så finner du flere forskjellige størrelser både i diameter og lengde, hardt eller mykt... -Pølser (grillpølse, røkt kjøttpølse eller kanskje en falukorv???) -Agurk, gulrot eller maiskolbe?? Noen bruker f.eks det de finner på badet. -Bunnen på en hårsprayboks -Håndtaket på en hårbørste... Det var noen eksempler... Noen flere ideer til hva som kan brukes? HVA ER DIN FAVORITT? Endret 7. april 2009 av MeetsMe Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Det som er nevntt gjelder vel i stor grad kvinner. Evt menn som liker ting i analen. Det er ikke så mange ting å stikke inn i Lenke til kommentar
MeetsMe Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Det som er nevntt gjelder vel i stor grad kvinner. Evt menn som liker ting i analen. Det er ikke så mange ting å stikke inn i Hehehe... Har du ikke sett "American Pie"? Er sikkert mye man kan bruke for å penetrere også. Hørte at en brukte skinnsofaen... Tvang kuken imellom putene og gjøv løs! hehehe Støvsuger?? Think outside the box Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 "Har du ikke sett "American Pie"? " En 4cm tykk eplepai er kanskje litt tynn "Hørte at en brukte skinnsofaen... Tvang kuken imellom putene og gjøv løs! hehehe" Samme som paien, hakket mellom putene våre er særdeles "grunt" "Støvsuger??" Aner du hvor tynt det røret er eller?? Lenke til kommentar
MeetsMe Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 (endret) "Støvsuger??"Aner du hvor tynt det røret er eller?? De putter jo alt mulig inn i urinrøret nå til dags.... Endret 7. april 2009 av MeetsMe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ingen spm har lest den doktorgradsavhandlingen på skader som følge av masturbering med støvsuger da? bildene... ugh. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ingen spm har lest den doktorgradsavhandlingen på skader som følge av masturbering med støvsuger da? bildene... ugh. Jo, har sett den, men røret på alle støvsugere jeg har sett er alt for små o.O Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Poenget mitt er uansett ikke om du har stor tiss eller ikke, men at man uansett ikke bør gjøre det om det faktisk går! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Meh, de som har sånn myk tut kan vel gjøre det trygt da. Men altså, de rørene er jo bare 2cm i diameter Lenke til kommentar
H80 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 ting i analen. Anus heter det (endetarmsåpning). "Analen" blir for dumt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Meh, de som har sånn myk tut kan vel gjøre det trygt da. Men altså, de rørene er jo bare 2cm i diameter Mulig det, har liksom ikke tatt av tuten på den vi har hjemme... Dette skal jeg jammen undersøke! ... In the name of science Lenke til kommentar
DudeUlf Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Når jeg var yngre og kåt som faen og visste helelr ikke hvordan jeg skulle tilfredstille meg selv pleide jeg å bruke dyna. Lagde på måte ett hull som jeg stak min penis inn og jokket... Det blir litt forskjellig fra å masturbere med hånd.. men jeg foretrekker hånden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg