Robocoop Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 ...Sang De lillos i 1990. Nå som ledigheten i Sverige snart blir 12 prosent kan vi godt tenke oss hvor mange av disse "annoying pests" som vil oversvømme Oslo nok engang. Hva skal vi gjøre ? Skal norske ungdommer bli skviset ut av deltidsjobber av svensker? Skal vi her i Norge bli belastet med svenskenes ledighetsproblem? NEI, aldri! La oss stoppe galskapen. Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 [...]NEI, aldri! La oss stoppe galskapen. jeg foreslår at vi finner fram høygafflene og faklene. Også jager vi dem ut av landet. kanskje vi kan banke opp "normenn" med svenskt blod også... Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Lyyyyynsjmobb!!!! Noen konkrete forslag til hvordan vi skal "stoppe galskapen"? Blir forresten ikke svenskene straffet nok i disse dager, med drita nordmenn som sprer kaos på harrytur? Lenke til kommentar
Mithridates Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Det er ikke bare svensker som vil gå til Norge for å ta jobber. Jeg er kanadansk og bor i Korea og jeg vil gå til Norge for å ta hver god deltidsjobb fra dere alle! Din jobb - borte. Din jobb - borte. Bare lynsjmobb kan stoppe meg. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hvorfor har svensker med seg ambolt når de går på Nav? Jo, fordi hvis de får en lynsjemobb etter seg kan de bare slippe ambolten, så løper de dobbelt så fort. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Så lenge det er svensker. <3 Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Den vitsen der ble litt fo smart isbil. jeg vet ikke hvor stort dette problemet blir, men nå driver jo vi med harryhandel hos dem, så de får vel lov å ta igjen litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå