Kvinnorna Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Ser PSdata selger 'Geil' DDram. Har aldri hørt noe om dette merket før. Lurer på om noen har noen erfaringer, er dette en god RAM ? Tenkte jeg skulle kjøpe "Geil 512MB DDR PC3200 400MHz Value CL25 5ns AluminiumHeat Spreader 25-28V" til Asus A7N8X Håper på hjelp fra dere der ute! Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Hmm..etter en test viser det seg at Geil ikke kommer så godt ut, desverre. Men derimot Mushkin kommer veldig godt ut Lenke til kommentar
enl Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 GeIL klarte seg ikke noe særlig bra i overklokkingstestene iallefall, men GeIL var den leverandøren som gav mest RAM for pengene. Testen sa heller ikke noe om at RAM'en var ustabil i bruk i normale hastigheter. Overklokker man ikke noe særlig, vinner man på å kjøpe GeIL. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Sant nok..Om han skal bruke rammen til vanlig bruk så er det jo sikkert greit nok. Men som forbruker er det jo greit å vite om den tåler overklokking Syns jeg waffal Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Jeg tror ikke det er særlig STOR merkar forskjell på de gode ramtypene vi har i dag(av de gode)....er heller litt flisespikkeri Det er en smak sak...alle har sine meninger/erfaringer, du må bare velge :wink: Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Geil er veldig gode brikker. Den testen henger ut Geil, men sannheten er at de er veldig bra. Bare spør Snekker'n Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 Takk for hjelpa! Jeg bestilte denne brikka fra Psdata: Geil 512MB DDR PC3200 400MHz Ultra CL2 5ns Copper Heat Spreader Til drøye 1000 lappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå