heggstad Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Heisann! Nå som jeg er så godt i gang, slenger jeg ut likegodt et bilde til. Er det noen som noe å si? Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Jeg vil si at det er et av de bedre jeg har sett fra deg. Minimalistisk og pent. Geometrien fra trebordene (eller rettere sagt mellomrommene) tilfører de siste ekstra. Den svært forsiktige fargebruken var også bra her. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 7. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Takk. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Pent og enkelt. Liker bruken av linjene og smal dof. Veldig behagelige farger også. Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Enig med de andre her. Fin komposisjon og kreativt bruk av fargebalanse. Mon tro om du tiltet bilde mot venstre (mot klokka) i etterbehandligen? Endret 7. april 2009 av Hiss Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 7. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Takker for fine kommentarer. Og Hiss, jeg har ikke gjort noe annet enn farge- og kontrastjusteringer på bildet i etterhånd. Det vil si at ikke er noe "juks" her nei.. Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 What? Hvordan har du da klart å få ute-av-fokus-ommrådene slik som de er på bildet? Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 8. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Hehe, si det. Neida, jeg låg bare rett og slett skrått i forhold til bordene, samtidig som jeg kanskje vridde litt på kameraet. Ingenting mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå