snurre86 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg tenker der kommer en del svette og fett fra hennene når du mekker pc noe som kommer på komponenter og kjølere noe som fører til en slags isolering har dere tenk noe på dette? Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg har ikke tenkt mye på dette, men jeg prøver å ta så lite som mulig på komponentene. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Evt bruke sånne engangshansker hvis det blir et problem med svette og fett fra hendene. Lenke til kommentar
snurre86 Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Evt bruke sånne engangshansker hvis det blir et problem med svette og fett fra hendene. Mener og ha lest en plas at engangshansker er gode oppsamlere av statisk elektrisitet noe som ikke er så gunstig. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Mot statiskelektrisitet kan man bruke et armbånd i metall som er koblet til et jorda punkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå