(¯`·.¸Nilamarthion¸.·´¯) Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Har bestemt meg for å kjøpe nytt hovedkort og ny cpu. Ser etter et billig hovedkort som går fint sammen med en AMD xp2500...(har tenkt å kjøpe den) Tar imot alle tips med stor takknemlighet! :smile: Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Abit NF7 er et greit hovedkort til den cpu'n. Følger med LAN og lyd. Koster mindre enn 900,- Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Hva med et nForce2 kort? Lenke til kommentar
(¯`·.¸Nilamarthion¸.·´¯) Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 Takk for tips!=o) :o Lenke til kommentar
ZyberZombie Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Heisann, skal faktisk kjøpe den samma prossessoren som deg, sitter og venter på den nå. Jeg bestilte Asus A7N8X Deluxe hovedkort, tror det skal være bra. Bygger på nForce2, og det fikk beste karakter i hardware.no og 9,5 av 10 i en IGN.com. Ikke dårlig. Leste også at det skal passe bra med Barton-kjernen som sitter i Athlon XP2500+ Et lite tips hvis du kjøper dette hovedkortet er å kjøpe 2 ram-blokker, siden hovedkortet utnytter dette ekstra godt på grunn av et system som jeg ikke husker navnet på... Her er en link http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...10&GrpID=5&s=pl Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Ble nok nForce på dere da! lykke til! may the force be with you.. selv skal jeg gå til anskaffelse av en P4 med 800MHz FSB og et hovedkort til å akkompangjere det!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå