Gå til innhold

Kjøp av PS3.

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg vurderer å kjøpe meg en PS3, men det er vanskelig å vite hvilken versjon det lønner seg å satse på.

En kompis av meg drar snart til England, det kan jo kanskje være en tanke å kjøpe der. Kan bestille fra nettbutikk til en adresse i Liverpool. Vet forøvrig ikke om noen bra engelske sider for kjøp av PS3.

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bare 80GB-utgaven som selges nå lenger (med mindre du kjøper brukt), så egentlig er valget veldig enkelt. Eneste du trenger å gjøre er å sjekke litt rundt hvor du kan få den beste avtalen mht pris. :)

Som du ser på linken som Blåbær postet så får du PS3-bundle med LittleBigPlanet til ca 3000 NOK, noe som må sies å være en bra pris, så hvis kameraten din lykkes i å få tak i en sånn til deg, så kan nok det være noe å slå til på ja. :)

I Norge ligger vel prisen på en PS3 på litt over 3000 om dagen, skal du kjøpe bundle med spill i tillegg så nærmer vel prisen seg 4000.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Heisann, jeg vurderer å kjøpe meg en PS3, men det er vanskelig å vite hvilken versjon det lønner seg å satse på.

En kompis av meg drar snart til England, det kan jo kanskje være en tanke å kjøpe der. Kan bestille fra nettbutikk til en adresse i Liverpool. Vet forøvrig ikke om noen bra engelske sider for kjøp av PS3.

Noen som kan hjelpe?

Like greit å kjøpe over disk når man er der borte. John Lewis har butikker over hele landet, og gir deg mulighet til å handle tax free. Det gjøres på forskjellige måter, avhengig av flyplassen han flyr fra. Søk på vat refund (navnet på flyplassen). Her ser du hvor enkelt det kan gjøres på stansted.

Lenke til kommentar

Det der var genialt! :)

287 pund er per i dag 2785 kroner, og dagens VAT ligger på 15%. Det vil da si at det vil koste meg totalt 2360 kroner for en PS3!

Ser ut til å være enkelt, etter at kompisen min har kjøpt PS3en så ser du ut som de har en avdeling/skranke som hjelper med det der, også kan han hente pengene på flyplassen. Bør vel ikke være innviklet heller.

Ser de har Little Big Planet og Heavenly Sword Platinum til 50 pund og. Uten VAT er det 412 kroner. 2772 for alt sammen! :)

Der kjente jeg at jeg ble veldig intessert. Noen som kan foreslå fler nyttige ting jeg kan hive på? Vet ikke med ny kontroll da jeg hørte en gang for en stund siden at man burde vente på en ny DS/Sixaxis kontroll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...