Beyma Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Har to tusen til et kjøp av en subwoofer.. Det skal brukes til ps3 (film og spill).. Noen som kan hjelpe? Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Ja, den har fått mye god kritikk Er det noen flere i den prisklassen, eller skal jeg gå for den? Lenke til kommentar
xbidix Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 hvais du kommer deg til Elektromessa i Lillestrøm som er på varemessa (ikke NÅ) der får du mye får penga! jeg kjøpte meg en Yamaha SW-315 får 2.500kr. på elkjøp kosta den 5.500kr. subben er KJEMPE GOO, og det er vært noe å stikke innom der hvais du kommer deg til Elektromessa i Lillestrøm som er på varemessa (ikke NÅ) der får du mye får penga! jeg kjøpte meg en Yamaha SW-315 får 2.500kr. på elkjøp kosta den 5.500kr. subben er KJEMPE GOO, og det er vært noe å stikke innom der Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 hvais du kommer deg til Elektromessa i Lillestrøm som er på varemessa (ikke NÅ) der får du mye får penga! jeg kjøpte meg en Yamaha SW-315 får 2.500kr. på elkjøp kosta den 5.500kr. subben er KJEMPE GOO, og det er vært noe å stikke innom der hvais du kommer deg til Elektromessa i Lillestrøm som er på varemessa (ikke NÅ) der får du mye får penga! jeg kjøpte meg en Yamaha SW-315 får 2.500kr. på elkjøp kosta den 5.500kr. subben er KJEMPE GOO, og det er vært noe å stikke innom der Bor i trondheim så det blir vanskelig Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Skal jeg heller kjøpe denne? http://www.surround.no/product/424710/__Pr...ark_Cherry.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg har for å være ærlig ikke hørt så veldig mye om den, uten at det nødvendigvis trenger å være negativt. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Så den første er en safe deal mener du? Den har jo fått bra kritikk har jeg skjønt, og jeg har en liten stue så den passer jo fint.. Lenke til kommentar
epifant Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Ville absolutt snust på bruktmarkedet. Denne gir en pekepinn på hva slags utstyr du kan få selv om budsjettet er begrenset Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Har absolutt ingen peiling på subwoofere, så derfor jeg tyr til hjelp her.. Men skal se litt rundt på bruktmarkeder Eneste kravet er at den er aktiv.. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Kjøpte XTZ 10 tommer til 2900 :S Svei noe sykt, men det er vel vært det Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Du kunne fått en W12 til samme pris brukt da. Uansett, har ikke testet W10, men den har samme forsterker som W12, så tror nok den spiller greit den og Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg tror dette var et knallkjøp, Crimar! Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 mm.. Den er er RÅ.. Synes 10 tommer er mer en nok.. Får ikke engang brukt den fullt ut, før naboen klager.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå