MVR Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Dette er ikke helt topic, men kom på det nå som det var snakk om menn i bibelen som føder barn. Eva og Adam fikk bare to sønner i følge bibelen, visste dere det? Så om det stemmer at alle mennesker stammer fra Eva og Adam så må de to sønnene til Eva ha født barn... Latterlig! Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Dette er ikke helt topic, men kom på det nå som det var snakk om menn i bibelen som føder barn.Eva og Adam fikk bare to sønner i følge bibelen, visste dere det? Så om det stemmer at alle mennesker stammer fra Eva og Adam så må de to sønnene til Eva ha født barn... Latterlig! Nei -- sønnene må ha fått barn med Eva. Som må ha fått barn med sine fedre og eller søsken. Bibelen er en MEGET incestforherligende. 1: De første generasjonene 2: Noah og hans barn 3: Lot og hans døtre 4: Det finnes enda mange vers men jeg kan ikke flere. 5: Men det kan kanskje dere. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Vi snakker her om kvinnesynet blandt religionene før bibelen og før adam og eva. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Som jeg har sagt tidligere land som Iran og Afghanistan gjør meg rett og slett triste, de setter muslimer i et veldig dårlig lys, mener at Afghanistan som Iran har blandet kultur relgion, sufisme, pashtun, sunni, shia, slik at det har blitt en ekkel salat, men det er fortsatt ingen unnskyldning for det de holder på med,. Iran iran iran. Ja, for kvinner så er det ikke så bra å leve. Men de får lov å kjøre(ikkeSaudiArabia) og de utdanner seg? over 60% er kvinner. Hvis du har vært i iran, så ser det mest kvinner ute, uten en mann(!) Det ser du ikke de arabiske landene. Så jeg tror du kan erstatte det du sa med land som: Saudi Arabia, jemen og en del av afganistan og pakistan og somalia. Jeg har vært i Iran ja og Saud Arabia faktisk, riktig det du sier, Saud Arabia er ikke no bedre med de lovene de har nei,.Alle land som har steining som en henrettelsesmetode som Nigeria, Saudi-Arabia, Sudan, Pakistan, Afghanistan, De forente arabiske emirater og Somalia liker jeg ikke, fordi steining står det ingenting om i Koranen.. Så du ser ikke forskjellen mellom Iran og de fleste arabiske landene. Altså hvordan kvinnene er i samfunnet? Hvilke forskjell er det du tenker på? Kvinner i samfunnet er vel stort sett det samme, kun saud arabia som skiller seg i og med at kvinner ikke kan kjøre bil og stemme,.Så de fleste arabsike land vet jeg ikke hva du mener med? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Dette er ikke helt topic, men kom på det nå som det var snakk om menn i bibelen som føder barn.Eva og Adam fikk bare to sønner i følge bibelen, visste dere det? Så om det stemmer at alle mennesker stammer fra Eva og Adam så må de to sønnene til Eva ha født barn... Latterlig! Ifølge Bibelen fikk Adam og Eva sønnene Kain, Abel og Set (1 Mos 4:1;2;25). Men man vet også at Adam ble hele 930 år gammel, og at han fikk sønner og døtre i tillegg til de tre vi vet navnet på (1 Mos 5:4-5). Set blir ifølge 1. Mos 4,25 gitt som erstatning for Abel, som Kain hadde drept. Set fikk sønnen Enosj da han var 105 år gammel. (1. Mos 5,6) Lenke til kommentar
RWS Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Dette er ikke helt topic, men kom på det nå som det var snakk om menn i bibelen som føder barn.Eva og Adam fikk bare to sønner i følge bibelen, visste dere det? Så om det stemmer at alle mennesker stammer fra Eva og Adam så må de to sønnene til Eva ha født barn... Latterlig! Ifølge Bibelen fikk Adam og Eva sønnene Kain, Abel og Set (1 Mos 4:1;2;25). Men man vet også at Adam ble hele 930 år gammel, og at han fikk sønner og døtre i tillegg til de tre vi vet navnet på (1 Mos 5:4-5). Set blir ifølge 1. Mos 4,25 gitt som erstatning for Abel, som Kain hadde drept. Set fikk sønnen Enosj da han var 105 år gammel. (1. Mos 5,6) Og så var det jo han som så alt dette og skrev det ned da... dere må ikke glemme ham! Kan jo hende han var bortpå Eva og pelte litt på henne innimellom skrivingen vet du... Så ble det liksom ikke SÅNN incest... Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Dette er ikke helt topic, men kom på det nå som det var snakk om menn i bibelen som føder barn.Eva og Adam fikk bare to sønner i følge bibelen, visste dere det? Så om det stemmer at alle mennesker stammer fra Eva og Adam så må de to sønnene til Eva ha født barn... Latterlig! Ifølge Bibelen fikk Adam og Eva sønnene Kain, Abel og Set (1 Mos 4:1;2;25). Men man vet også at Adam ble hele 930 år gammel, og at han fikk sønner og døtre i tillegg til de tre vi vet navnet på (1 Mos 5:4-5). Set blir ifølge 1. Mos 4,25 gitt som erstatning for Abel, som Kain hadde drept. Set fikk sønnen Enosj da han var 105 år gammel. (1. Mos 5,6) Og så var det jo han som så alt dette og skrev det ned da... dere må ikke glemme ham! Kan jo hende han var bortpå Eva og pelte litt på henne innimellom skrivingen vet du... Så ble det liksom ikke SÅNN incest... Og ditt poeng er? Lenke til kommentar
RWS Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Dette er ikke helt topic, men kom på det nå som det var snakk om menn i bibelen som føder barn.Eva og Adam fikk bare to sønner i følge bibelen, visste dere det? Så om det stemmer at alle mennesker stammer fra Eva og Adam så må de to sønnene til Eva ha født barn... Latterlig! Ifølge Bibelen fikk Adam og Eva sønnene Kain, Abel og Set (1 Mos 4:1;2;25). Men man vet også at Adam ble hele 930 år gammel, og at han fikk sønner og døtre i tillegg til de tre vi vet navnet på (1 Mos 5:4-5). Set blir ifølge 1. Mos 4,25 gitt som erstatning for Abel, som Kain hadde drept. Set fikk sønnen Enosj da han var 105 år gammel. (1. Mos 5,6) Og så var det jo han som så alt dette og skrev det ned da... dere må ikke glemme ham! Kan jo hende han var bortpå Eva og pelte litt på henne innimellom skrivingen vet du... Så ble det liksom ikke SÅNN incest... Og ditt poeng er? Dette ble jo skrevet ned av en eller annen, ikke sant? DEt var altså ikke adam og eva som skrev dette om seg selv, derfor må det jo ha vært en som skrev ned dette... Med mindre det er funnet på i ettertid da såklart.... Det var poenget mitt (Mest som en spøk, om enn dårlig... ) Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Kanskje vi skal ro oss tilbake til topic,. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Kanskje vi skal ro oss tilbake til topic,. Ja, best det. Det fineste med de religiøses kvinnesyn er hvordan de forsvarer den. Det skal være sånn, basta! Hvorfor det? spør noen. Fordi gud har satt kvinnen under mannen... Hørte jeg noen sa gamle dogmer? For det er det dette er, bassert på gamle dogmer skrevet i en gammel bok. Kvinner er ikke noe under mannen på noen måte, men det er mange religioner som har hatt det slik. I maja kulturen ble jomfruer ofret i den tro at guden var en mann. Tusner på tusner av unge kvinner ble regelrett født kun for å ha noe å ofre og lært opp til at de skulle tjene en stor og edel sak når de ble ofret... Fryktelig hvor dumt religion og kvinnesyn slår ut. Bare se på idiotene i afganistan og pakistan, der menn med steinalder tro nekter kvinner i å leve som annet enn føde maskiner og hushjelp som lager mat og passer unger... Nå gjenspeiler det synet seg i den vanlige muslimen også, bare ikke så radikalt, men også her hjemme har jeg hørt om fedre som ikke vil at døttrene skal gå på skole.. og lære norsk, da de skal giftes bort til en fetter i hjemlandet og derfor ikke har brukt for noen skole eller å lære et annet språk.... Og det er ikke SÅ lenge siden, et halvt år, at en i hjembyen min, en fra fra islamsk råd, gikk ut i pressen og påberopte seg at de islamske tradisjoner med konebanking skulle slippe straff, da han anså dette, altså islamsk tradisjon, som over norsk lov Han mente ærlig og oppriktig at det ikke bare var hans plikt, men hans rett som mann til å denge kona så mye det lystet han og gjerne dra over ungene en gang i mellom når det passet seg også... (Hva kona og ungene syntes om det kom aldri frem... ) Og jeg har hørt OG sett fra slektninger på min far side at noen kristne fremdeles praktiserer denne dogmen også, der mannen bestemmer alt og kvinnen bare må føye seg.... Hvorfor er religiøse så redd for kvinner har jeg ofte lurt på? Hvorfor er det ofte slik at kvinner må være dobbelt så gode som menn i ting for å være like gode i det daglige arbeids livet? (Var nok verre før, men har kommet over tilfeller av nyere dato også...) Hva frykter vi menn egentlig av kvinner? Vi ER ikke like på en rekke punkter, dette skyldes jo at vi mellom evolusjon har dekket forskjellige roller. For å ta noe: Menn har bedre skarpsyn men kvinner har bedre utviklet farge syn i sidesyns feltet enn menn. De er flinkere til å se detaljer og til å holde fokus på flere ting på en gang mens menn er flinkere til å fokusere på EN ting enn det kvinner er... Min kone og jeg forsøker hele tiden å jobbe hverandre bedre isteden for å hele tiden påpeke feil hos hverandre. Som foreksempel de gangen jeg sitter å ser noe interesant på TV'n og hun snakker til meg. Jeg hører henne kanskje ikke før hun kanskje har sagt navnet mitt tre-fire ganger NETTOPP fordi jeg er flink til å fokusere på EN ting og en ting alene. Hun oppfatter øyeblikkelig at jeg snakker til henne i den samme situasjonen, men sånn er det. Vi er forskjellige fra naturen av, men det vil ikke si at fordi kvinnen kan føde unger så skal hun gjøre kun det, ikke sant? Eller at mannen er god til jakt så skal han gjøre kun det (Kjenner en del kvinner som faktisk liker å jakte og er gode til det, men ingen menn som er gode til å føde barn... ihvertfall ikke enda ) Sånn, nå her jeg rodd litt tilbake til topic Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Bare se på idiotene i afganistan og pakistan, der menn med steinalder tro nekter kvinner i å leve som annet enn føde maskiner og hushjelp som lager mat og passer unger... Nå må du ikke skjære alle pakistanere eller afghanere over en kam da, ikke glem at Pakistan har hatt en kvinnelig statsminister to ganger, men samme person..Kvinnene i muslimske land gjør nok mer enn å føde og lage mat,. Og det er ikke SÅ lenge siden, et halvt år, at en i hjembyen min, en fra fra islamsk råd, gikk ut i pressen og påberopte seg at de islamske tradisjoner med konebanking skulle slippe straff, da han anså dette, altså islamsk tradisjon, som over norsk lov Han mente ærlig og oppriktig at det ikke bare var hans plikt, men hans rett som mann til å denge kona så mye det lystet han og gjerne dra over ungene en gang i mellom når det passet seg også Om det har skjedd, eller kommer til å skje en eller annen gang, så er ikke dette Koranen, islam handler om, det står ingenting i Koranen at du kan slå din kone når det lyster deg eller barna,. Hvorfor er religiøse så redd for kvinner har jeg ofte lurt på? Hvorfor er det ofte slik at kvinner må være dobbelt så gode som menn i ting for å være like gode i det daglige arbeids livet? Vet ikke om de akkuratt er redde for kvinner, men menn generelt er kanskje litt mer dominerende? Lenke til kommentar
RWS Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Neida, når jeg sier idioter mener jeg taliban... De ER skikkelige idoiter! Pære sinnsvake som ALDRI vil holde fred hverken med hverandre eller utenforstående! Har de ingen andre å plage, ja da gyver de løs på befolkningen.... Trist at noen er så til de grader hjernevasket, eller hjerne blåst, som disse figurene som taliban er satt samman av, for de vil skape et samfunn og land som får steinalderen til å se OK ut med bestianske og direkte sinnsyke dogmer og like stupide regler.... Det er islam som driver idiotene, det kan du ikke stikke iunder en stol! Vi har hatt disse sinnsvake morderne her i europa også under inkvisasjonen, der folkemord foregikk i "guds" navn og ikke en kjeft kunne si eller mene noe som helst uten å bli forfulgt av det.... Var også i guds navn... Men på den annen side, hvor gærne er det islamske regime i Iran? De som knuser armer til 8 år gamle gutter slik at det mennesket aldri mer kan bruke armen, alt i "allahs" navn? Det er pokker ikke bare utdøverne det er noe galt med når de klarer å vri gude vissvasset slik at de klarer å utføre slike sinnsvake ting, det er HELT sikkert! Jeg sier ikke at kristendommen er noe bedre, for også de setter sine egne dogmer og sinnsvake "regler" foran mennesket, dessverre.... Tenk hvor mye bedre verden vi hadde hatt uten disse forpulte gamle dogmene? Trist at noen er villige til å se mellom fingrene og unnskylde all jævelskapen religionen deres utfører bare ved å avfeie de som "ikke" ekte troende... For bare mellom å tro på svineriet støtter dere dette dere også!! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Men på den annen side, hvor gærne er det islamske regime i Iran? De som knuser armer til 8 år gamle gutter slik at det mennesket aldri mer kan bruke armen, alt i "allahs" navn? Dette er rett og slett grusomt, visst det virkelig har skjedd da?Hvordan vet vi at dette er i Iran?Kan du fortelle meg hvor og når dette skjedde?Hvordan vet DU at dette er muslimer?Hvordan vet du at han straffes for tyveri?Kanskje det er en palestiner som blir straffet av jøder fordi han kastet stein på dem?Oh hvorfor skulle noen ta bilder av en slik hendelse uansett?Dette får meg til å tenke på propagandavideoene USA brukte mot sandinistene på 80-tallet. De viste grusomme massakrer av sivile osv. Problemet var bare at det var et opptak av somozistene, altså diktator Somozas styrker - mannen som sandinistene kjempet mot og styrtet fra makten, etter 43 års Somoza-tyranni... Det finnes vel utallige andre eksempler også. Når folk er så lettpåvirkelige, er det bare til å ta noen grusomme scener, si at den og den er ansvarlig, og så får man krigen man ønsker seg..Så jeg finner ikke denne videon av 8åringen helt troverdig, helt til mine spm er besvart,. For bare mellom å tro på svineriet støtter dere dette dere også!! Hva er du sier til meg nå?Visst man er muslim, skal man støtte alle muslimske handlinger? Lenke til kommentar
RWS Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Men på den annen side, hvor gærne er det islamske regime i Iran? De som knuser armer til 8 år gamle gutter slik at det mennesket aldri mer kan bruke armen, alt i "allahs" navn? Dette er rett og slett grusomt, visst det virkelig har skjedd da?Hvordan vet vi at dette er i Iran?Kan du fortelle meg hvor og når dette skjedde?Hvordan vet DU at dette er muslimer?Hvordan vet du at han straffes for tyveri?Kanskje det er en palestiner som blir straffet av jøder fordi han kastet stein på dem?Oh hvorfor skulle noen ta bilder av en slik hendelse uansett?Dette får meg til å tenke på propagandavideoene USA brukte mot sandinistene på 80-tallet. De viste grusomme massakrer av sivile osv. Problemet var bare at det var et opptak av somozistene, altså diktator Somozas styrker - mannen som sandinistene kjempet mot og styrtet fra makten, etter 43 års Somoza-tyranni... Det finnes vel utallige andre eksempler også. Når folk er så lettpåvirkelige, er det bare til å ta noen grusomme scener, si at den og den er ansvarlig, og så får man krigen man ønsker seg..Så jeg finner ikke denne videon av 8åringen helt troverdig, helt til mine spm er besvart,. For bare mellom å tro på svineriet støtter dere dette dere også!! Hva er du sier til meg nå?Visst man er muslim, skal man støtte alle muslimske handlinger? Det har skjedd ja... dessverre! Gå til www.metacafe.com og søk på true face of islam. (Jeg får ikke gitt deg en link akkurat nå da jeg sitter på jobb, men skal gi deg en etterpå i dag...) Der finner du en bilde serie av en ung gutt på 8 som ligger på bakken, holdt ned av voksne menn mens en bil kjører over armen hans.... I allahs navn ble denne gutten straffet for å ha stjålet brød og kan antageligvis aldri bruke den armen igjen, noe som var "guds" vilje.. .... Dette er det VOKSNE MENNESKER som gjør FORDI de tror på en dritt gud som ikke gjør annet enn å spre skrekk og terror hos både de som tror på faanskapet og de som ikke tror på faanskapet.... Hvorfor er det sånn??? Hvorfor er islam så jævla ekstremt når guden deres er så innmari god, ifølge dem selv? Og lista er LAAAAAANG over idiotiske påfunn i din guds navn... (og andre guders navn, hvis noen følte seg kjepphøye...) Det MÅ være noe feil med religiøs tro et eller annet sted når de får mennesker til å utføre slike onde uhyrlige handlinger, OG dette er handlinger som kun kan utføres hvis du har en slik sinnsyk ideologi der dogmer og sinnsvake "leveregler" settes over menneskers ved og vel... Er du ikke litt enig i det? Islamsk tro er et helvette for jævla mange mennesker.... I veldig mange land! Bare se på Pakistan, der jævelskapen er på full fremmarsj i form av taliban.... som vil ha folks levestandarer og utvikling tilbake til FØR 600 tallet der INGENTING er lov! De utfører uhyrlige handlinger mot sine egne landsmenn for en gud som jo må oppfattes så tvers i mellom ond av de som tror på ham at han omtrent sidestilles med hitler og regime hans på enkelte områder! Allahs lakeier i disse landene må jo oppfattes som VERRE enn hitlers lakeier i grusomheter, for dette klarer de å gjøre mot sine egne landsmenn og trosfeller, ikke engang mot andre tros retninger eller på grunn av annen ideologi som lå til grunn for hitler... Fytti faan, er det noe rart at det går rett i dass for omtrent samtelige av disse allah regimene... Det syntes ikke jeg!!! Er så glad at kristendommen hadde renesansen og med den mildnet og mistet sin makt jeg, for ellers hadde vi ikke sittet her i dag og pratet over nett, men sitter og lest kristendommens vissvass bibel i skjæret fra et stearin lys, HVIS vi hadde funnet opp stearin da!!! Åssen er det med deg? Er talibanske regimer noe du ønsker, med sharia lover og alt det andre sinnsyke som følger med den troen når de får slippe til? Jeg håper ikke det.... men bare ved å støtte opp om tro støtter du også indirekte slike ekstreme tullinger, for det er tross alt den samme guden dere jobber for, de "jobber" bare enda mer ekstremt.... For en gjeng!!! Endret 22. april 2009 av RWS Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Det har skjedd ja... dessverre! Gå til www.metacafe.com og søk på true face of islam. (Jeg får ikke gitt deg en link akkurat nå da jeg sitter på jobb, men skal gi deg en etterpå i dag...) Der finner du en bilde serie av en ung gutt på 8 som ligger på bakken, holdt ned av voksne menn mens en bil kjører over armen hans.... Det er den samme video`èn som er på youtube oxo, det at vide`oen oxo finnes på metacfe svarer fortsatt ikke spm mine som: Hvordan vet vi at dette er i Iran?Kan du fortelle meg hvor og når dette skjedde?Hvordan vet DU at dette er muslimer?Hvordan vet du at han straffes for tyveri?Kanskje det er en palestiner som blir straffet av jøder fordi han kastet stein på dem?Oh hvorfor skulle noen ta bilder av en slik hendelse uansett? Lenke til kommentar
RWS Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Det er den samme video`èn som er på youtube oxo, det at vide`oen oxo finnes på metacfe svarer fortsatt ikke spm mine som:Hvordan vet vi at dette er i Iran?Kan du fortelle meg hvor og når dette skjedde?Hvordan vet DU at dette er muslimer?Hvordan vet du at han straffes for tyveri?Kanskje det er en palestiner som blir straffet av jøder fordi han kastet stein på dem?Oh hvorfor skulle noen ta bilder av en slik hendelse uansett? Nei det er nede i Telemark dette er henter fra... Jøss, er du helt lost eller? Forsøk heller å gjøre noe med det du isteden for å forsøke å skyve skylden over på andre.... Eller mener du at disse jævlene som sitter på den lille gutten er katolske? At de er fra Iran VET jeg faktisk ikke, annet enn det jeg så av teksten, men at det er noen land i verden BORTSETT fra idiotene i islamske teokratier som ville få seg til å gjøre noe slikt mot et BARN tviler jeg på! Da må du være pære sinnsyk og der har jammen islam en lang og mørk historie... Men fortsett å skylde på andre du. Er lettere det enn å ta inn over seg at det en tror på kanskje ikke er så kult eller snilt eller å gjøre noe med det... Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Det er den samme video`èn som er på youtube oxo, det at vide`oen oxo finnes på metacfe svarer fortsatt ikke spm mine som:Hvordan vet vi at dette er i Iran?Kan du fortelle meg hvor og når dette skjedde?Hvordan vet DU at dette er muslimer?Hvordan vet du at han straffes for tyveri?Kanskje det er en palestiner som blir straffet av jøder fordi han kastet stein på dem?Oh hvorfor skulle noen ta bilder av en slik hendelse uansett? Nei det er nede i Telemark dette er henter fra... Jøss, er du helt lost eller? Forsøk heller å gjøre noe med det du isteden for å forsøke å skyve skylden over på andre.... Eller mener du at disse jævlene som sitter på den lille gutten er katolske? At de er fra Iran VET jeg faktisk ikke, annet enn det jeg så av teksten, men at det er noen land i verden BORTSETT fra idiotene i islamske teokratier som ville få seg til å gjøre noe slikt mot et BARN tviler jeg på! Da må du være pære sinnsyk og der har jammen islam en lang og mørk historie... Men fortsett å skylde på andre du. Er lettere det enn å ta inn over seg at det en tror på kanskje ikke er så kult eller snilt eller å gjøre noe med det... Ok, det jeg mente med de spm`ene er at det KAN hende at dette er ren propganda fra USA, de har gjort dette før: USA brukte mot sandinistene på 80-tallet. De viste grusomme massakrer av sivile osv. Problemet var bare at det var et opptak av somozistene, altså diktator Somozas styrker - mannen som sandinistene kjempet mot og styrtet fra makten, etter 43 års Somoza-tyranni... Når du ikke vet at dette klippet ikke er fra Iran, hvorfor skylder du da på Iran?Du antar at detter muslimer, fordi det er kun muslimer som kan finne på no sånt?Skjer deg er ikke dette et tynt grunnlag RWS? Skal nok litt mer enn det for å overbevise meg..Ingen vet når dette tok sted eller tid uansett og hvor de var fra,.Så er det heller ingen dokumentasjon på at dette har skjedd..Ikke hørte jeg om dette nyhetskanalene her i norge, eller Al-jazeera for den saks skyld,.Så ingen dokumentasjon, ingen bevis,.Jeg skylder ikke på andre land, mener at dette kanskje er ren propoganda, kan du fortelle meg hvem som tok bildene f.eks? Endret 22. april 2009 av PrettyBoy Lenke til kommentar
RWS Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hvis klippet var omvendt, at det sto USA isteden for Iran, da hadde du trodd det ikke sant? Jeg også mistror USA for en del greier, men såvidt meg bekjent er dette noe som flere menneskerettighets organisasjoner også rapporterer om og de er liksom kjøpt og betalt av USA de da, alle som en? Mens troen DIN derimot er hvit som nyfallen sne? Trukke det gitt..... Men tro nå hva pokker du vil for meg, I don't care what you think! Nemlig Dette, og andre uhyrlige ting som skjer i den islamske delen av verden, er ting som blir rapportert om gærne muslimske ekstremister HVER JÆVLA DAG jo .... Men de juger så det renner av dem, for det er ingen som blir straffet med sinnsvake sharia lover og lignende noen steder i muslimland, er det vel? Alt er bare propaganda fra USA for du VET at allah og mustafa eller hva pokker han derre profeten din heter er rettferdige og den lille gutten, og omtrent alle som noen gang har fått allahs straff, fortjente det sikkert, ikke sant? Alt er bare løgn og propaganda for å skade den freds elskende og milde islam ? Syntes DU det er rart at muslimer møtes med skepsis? Det ER faktisk flere land enn USA som rapporterer om dette, også land som ikke akkurat har de bedste forholdene til USA og propagandaen deres, bare så du vet det..... Men som sagt, skyv skylden over på andre. De tror jo ikke på alllah og profeten din og MÅ derfor ta feil, ikke sant? Nå gjør du med bare kvalm..... Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Hvis klippet var omvendt, at det sto USA isteden for Iran, da hadde du trodd det ikke sant? Hva er du hisser deg opp for?Ta å ro deg ned Vi drev å diskuterte denne videoen av 8åringen, hvorfor drar du inn da 100 andre saker?Om det hadde stått USA, Norge, Zimabawe så trengs det fortsatt dokumentasjon for at den videon skal være troverdig, skjønner du hva jeg SNAKKER om? Dette, og andre uhyrlige ting som skjer i den islamske delen av verden, er ting som blir rapportert om gærne muslimske ekstremister HVER JÆVLA DAG jo .... Men de juger så det renner av dem, for det er ingen som blir straffet med sinnsvake sharia lover og lignende noen steder i muslimland, er det vel? Alt er bare propaganda fra USA for du VET at allah og mustafa eller hva pokker han derre profeten din heter er rettferdige og den lille gutten, og omtrent alle som noen gang har fått allahs straff, fortjente det sikkert, ikke sant? Alt er bare løgn og propaganda for å skade den freds elskende og milde islam ? Er enig med deg at land som Iran, Saud Arabia, Somalia har gjort visse ting som strider imot islamsk lære og Koranen og dessverre for oss andre muslimer til å se dårlige ut..Men det betyr ikke alt som blir lagt ut på youtube stemmer?Du finner mye tull der ; Du får velge hva du vil tro, men eneste jeg vil ha bortsett fra en video på youtube er dokumentasjon, på hvor dette var?Når var dette?Hvordan vet du at de er muslimer?Hvordan vet du at han blir straffet for å stjele brød?Hvordan vet du at dette ikke bare er manipulerte bilder? hvorfor du tror på denne videon er fordi den stemmer med ditt syn om muslimer rett og slett og du sluker det i deg akkuratt som mange andre,. Og profeten heter Muhammed(fvmh) Nå gjør du med bare kvalm..... Kvalm fordi jeg ikke finner den videon troverdig? Endret 23. april 2009 av PrettyBoy Lenke til kommentar
IHS Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Dette er ikke helt topic, men kom på det nå som det var snakk om menn i bibelen som føder barn.Eva og Adam fikk bare to sønner i følge bibelen, visste dere det? Så om det stemmer at alle mennesker stammer fra Eva og Adam så må de to sønnene til Eva ha født barn... Latterlig! Nei -- sønnene må ha fått barn med Eva. Som må ha fått barn med sine fedre og eller søsken. Tull, Adam og Eva fikk Kain og Abel. Etter at Kain slo ihjel Abel flyttet han til landet Nod. Hvor han giftet seg og fikk sønnen Hanok som igjen .... Les fortelingen selv, GT > Og Herren satte et merke på Kain for at ingen som møtte ham, skulle drepe ham. Så drog Kain bort fra Herren og slo seg ned i landet Nod, øst for Eden. Kain levde sammen med sin kone, og hun ble med barn og fødte Hanok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå