Gå til innhold

Pokémon med norsk tale kor?

Diablo9

Anbefalte innlegg

Noen som veit om det går ann å få tak i Pokémon med norsk tale i en eller annen butikk, laste ned, whatever?

Fikk plutselig flashback fra barndommen og ble kiin på å se de gode gamle episodene!

Andre enn meg som har gode minner med Pokémon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg lastet nylig opp Episode 1 på YouTube, og jeg kommer til å laste opp episode 2,3,4,27, og 28 senere. Kun disse som jeg har på VHS! :)

Takk :D Bare å laste opp resten og xD

Jepp, de andre jeg har kommer etter hvert. ;D

Subscribe så får du vite når de kommer. ;)

Endret av timb
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Hei. Jeg lastet nylig opp Episode 1 på YouTube, og jeg kommer til å laste opp episode 2,3,4,27, og 28 senere. Kun disse som jeg har på VHS! :)

Du har ikke noe i mot å laste de opp et annet sted i med at videoene/brukeren er sagt opp?

Pliiiiis!!! <3

Jo altså...jeg ble bannet fra YouTube pga. de videoene, så tror ikke jeg kommer til å legge deopp der igjen. Har ikke filene på pcen lenger, men har fremdeles VHSene, så kan kanskj legge de inn senere en gang...(bortsett fra den første VHSen som dessverre er ødelagt nå)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Er det noen som vet om pokemon filmene 8 og 9 ble dubbet til norsk? Hvis hvor kan man få take i dem.har sett på platekompaniet /cdon og lignende.

Pokémon 8: Lucario and the Mystery of Mew - Lucario og mysteriet om Mew.

Pokémon 9: Pokémon Ranger, the Temple of the Sea (Japansk: POKéMON RENJAA to umi no ouji MANAFI) - Pokémon Ranger og havets prins.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om pokemon filmene 8 og 9 ble dubbet til norsk? Hvis hvor kan man få take i dem.har sett på platekompaniet /cdon og lignende.

Pokémon 8: Lucario and the Mystery of Mew - Lucario og mysteriet om Mew.

Pokémon 9: Pokémon Ranger, the Temple of the Sea (Japansk: POKéMON RENJAA to umi no ouji MANAFI) - Pokémon Ranger og havets prins.

dei to filmane har ikkje norge dubbet :(

Lenke til kommentar

Hei

lurte på om du også hadde pokemon 3 Entei og Unowns forbannelse med norsk tale og om du også vil legge denne ut?

Om det er noen som har denne filmen på VHS og dvd og ønsker og selge den er jeg meget interessert.

Hei ja eg skal prøva og lasta opp den filmen i løp av dene og neste månen.

Endret av benqen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...