jaadd Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Hva fungerer (ikke)? Tenker mest komposisjon, men alle innspill mottas med takk. edit: bilde med exif Endret 7. april 2009 av jaadd Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 Jeg syns det ble litt "overkill" her, 3 elementer som er så åpenbar at det blir litt... plumt! Men dette er jo selvfølgelig påske-elementer så de hører jo hjemme der selvfølgelig. Men litt mye med alle de tre på èn gang for min del, og den smale DOF`en syns jeg er på feil plass i bildet, ville foretrukket et fokuspunkt lengre bak i bildet når du skyter slik. Håper ikke jeg har fornærmet deg nå altså.. Har du Exif? Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 7. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Du fornærmet meg på ingen måte. Jeg er helt nybegynnende, og ønsker kun å lære. Ble litt rotete her ja. Hadde vel sett bedre ut uten appelsinskallet. Kanskje med litt rykende kakao i koppen heller, og en bakgrunn som snakker litt mer påskefjell? Legger ut bilde med full exif i førsteposten (det er vel bare å huke av for "save exif data" i PIXresizer?) Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Du fornærmet meg på ingen måte. Godt Mye pes vil man nok få den første tiden uansett Er ganske så amatør selv her, og vet alt om dèt. Ting blir bare bedre jo mer man praktiserer vet du.. Legger ut bilde med full exif i førsteposten (det er vel bare å huke av for "save exif data" i PIXresizer?) PIXresizer? Sorry, you lost me.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Rett i koppen-posen kunne ha vært flyttet bak sammen med koppen så den ikke sperrer for appelsinskallene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå